Canadien
Medlem
Samma EB-status? Lika långa förnamn?Hoppas inte för mycket på att knäcka koden. Jag fick 3000p och sambon 4000p. Vi satt i C i stolarna bredvid varandra.
Samma EB-status? Lika långa förnamn?Hoppas inte för mycket på att knäcka koden. Jag fick 3000p och sambon 4000p. Vi satt i C i stolarna bredvid varandra.
Samma EB-status? Lika långa förnamn?![]()
Samma EB-status? Lika långa förnamn?![]()
Uppenbarligen inte. Fick 1000 poäng i kompensation Arlanda Los Angeles i C, EBD.Spännande att se vad du får, kanske resenärer i C värderas högre?
Uppenbarligen inte. Fick 1000 poäng i kompensation Arlanda Los Angeles i C, EBD.
Ja, hur mycket man får för olika saker i kompensation verkar vara rena lotteriet. De kan omöjligen ha någon tabell de följer. Alla får ju olika. En gång vid problem med stolen i Business fick jag 10K poäng. En annan fick 30K för samma fel. Lös dyna bak och massage som inte gick och stänga av.Det var riktigt dålig ersättning...
Ja, hur mycket man får för olika saker i kompensation verkar vara rena lotteriet. De kan omöjligen ha någon tabell de följer. Alla får ju olika. En gång vid problem med stolen i Business fick jag 10K poäng. En annan fick 30K för samma fel. Lös dyna bak och massage som inte gick och stänga av.
4000 blev det för mig, EBD i Business (dock gate-uppgraderad, så biljetten var A-klass Plus.Spännande att se vad du får, kanske resenärer i C värderas högre?
Passade på att fråga om hur de räknar ut ersättning.