Jag hittar inga direktflyg från SFO-SCL (som vi pratat om tidigare, man undviker ju precis LAX med den rutten och vi kan därifrån fortsätta till SYD, Sydney).
Det vi kan göra är att hoppa en av (SMF eller SEA) och köra SFO-SAN (San Diego), det bör då finnas fler alternativ för mellanlandningar ner till Sydamerika därifrån som inte blockas av våra tidigare flyg, ect (har inte hittat en flight än, men håller på att kolla)
Jag hittar inga flyg som tar oss till Sydamerika från SAN eller SJD som inte bryter mot några av våra regler.... har kört fast.. är det någon som hittar ett fungerade alternativ? Det ser ut att bli svårt att komma ner till Sydamerika nu....Det var SLC-SFO-SAN jag tittade på för att fortsätta därifrån söderut mot Sydamerika.
Det finns ju flyg från Buenos Aires och Santiago till Oceanien (Nya Zeeland och Australien).
Jag hittar inga flyg som tar oss till Sydamerika från SAN eller SJD som inte bryter mot några av våra regler.... har kört fast.. är det någon som hittar ett fungerade alternativ? Det ser ut att bli svårt att komma ner till Sydamerika nu....![]()
Har kollat på det och har inte hittat något som passar, man kommer inte till Sydamerika bara tillbaka till USA och dem hjälper inte.Går det flighter till Honolulu och därifrån vidare söderut?
Var exakt befinner vi oss nu? Känns lite otydligt...![]()
Vi fortsätter till Las Vegas LAS på låg budjet med det billigaste alternativet som är Frontier 1148 (så kan vi sedan köra förslagsvis köra PSC-SEA-SFO innan vi fortsätter söderut, om man nu får får ge förslag
)
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
United UA368 från Seattle (SEA) till San Francisco (SFO).