Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det är möjligt för oss i Finland att beställa så tar jag gärna 1-2. Annors kan de postas till vårt kontor i Stockholm.

Skulle det inte vara käckt med en dekal man kunde klistra på det bagage som man checkar in? Kanske även med texten Priority väl synligt..

Om jag har förstått det rätt så är efterfrågan på taggar väldigt stor. Men vissa medlemmar på forumet är mer aktiva än andra. Så varför inte göra en "BC tagg waitlist", där man rankar in tagglösa medlemmar efter antalet inlägg som de har postat. De med flest inlägg ligger högst upp på listan. Det ska ju trots allt ändå löna sig att vara lojal :)

Frågan är dock om det skulle driva upp antalet kvalitativa inlägg. Jag föredrar kvalitet framför kvantitet.

Dessutom har jag en känsla av att redaktionens semestrande och annat som gör att det inte händer så mycket på tag-fronten just nu.

Nu behöver även jag fylla på tag-förrådet. Jag fick ju några extra vid en träff tidigare i våras men idag gav jag bort den sista av dessa till flygvärdinnan Tanja på SK945 som såg taggen på min väska och kommenterade den. Tyckte det var lämpligt att förklara vad BC.se är och ge henne en tag så att hon kommer ihåg att titta in här.

Nu behöver även jag fylla på tag-förrådet. Jag fick ju några extra vid en träff tidigare i våras men idag gav jag bort den sista av dessa till flygvärdinnan Tanja på SK945 som såg taggen på min väska och kommenterade den. Tyckte det var lämpligt att förklara vad BC.se är och ge henne en tag så att hon kommer ihåg att titta in här.

Välkommen i klubben, väntat flera månader på mina 2 jag beställde! :cool:
Ivrig väntan.. min väska ser så tråkig ut just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen