Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasen fick min voucher och har läst lite här... Blir nästan rädd att använda den eftersom det verkar vara extremt meckigt att få till en tripp ;)

Vet någon hur långt i förtid man kan boka en resa ? Jag skulle kunna tänka mig o boka nästa vinter tripp redan nu med 2-4-1 erbjudandet med familjen, frågan är om det går att boka 365+ dagar frammåt? ngn som råkar veta ?

Fasen fick min voucher och har läst lite här... Blir nästan rädd att använda den eftersom det verkar vara extremt meckigt att få till en tripp ;)

Vet någon hur långt i förtid man kan boka en resa ? Jag skulle kunna tänka mig o boka nästa vinter tripp redan nu med 2-4-1 erbjudandet med familjen, frågan är om det går att boka 365+ dagar frammåt? ngn som råkar veta ?
Lite olika mellan bolag men kring 330 dagar innan brukar gå bra.

tack @Canadien , tänkte nog använda mig av sas för "enkelhetens skull" , men det kanske e korkat. Tänkte man skulle kunna dra iväg på jullovet med familjen ( 2 vuxna 1 kotte då 12 bast ) , någonstanns o sola o bada.. Flyga lite längre men till ett "billigt att bo i land" .. lär juh inte vara själv om den tanken....så vill juh vara ute i tid

tack @Canadien , tänkte nog använda mig av sas för "enkelhetens skull" , men det kanske e korkat. Tänkte man skulle kunna dra iväg på jullovet med familjen ( 2 vuxna 1 kotte då 12 bast ) , någonstanns o sola o bada.. Flyga lite längre men till ett "billigt att bo i land" .. lär juh inte vara själv om den tanken....så vill juh vara ute i tid
Då får ni rikta in er på SAS Plus, SAS släpper nämligen bara två platser per avgång i Business, dessutom har de blockout på bonusbiljetter ca 15/12-7/1 tror jag...

Så du får nog kika på andra alternativ. Sök på Uniteds sida nr det närmar sig 330-dagarsstrecket för utresa.

Äaven om du väljer annan *A än SAS så brukar det som mest bli 3.500 per person men det sker då i C vi,ket kommer ge familjen massor i semesterjulkänsla (konstigt ord ). Dessutom kommer du trolige aldrig ens hitta economy till sådant pris. Med minst C börjar semestern i Sverige istället för trasslig transport och återhämtning på semesterplatsen. GO FO OTHER *A

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen