Canadien
Medlem
Det kallas open jaw (öppen käke) och går utmärkt med 2-4-1 awards.Ok, vill boka annan slutdestination än avreseort. CPH-HKT hem HKT-MLA.
Det kallas open jaw (öppen käke) och går utmärkt med 2-4-1 awards.Ok, vill boka annan slutdestination än avreseort. CPH-HKT hem HKT-MLA.
Menar du verkligen MLA (Malta)?CPH-HKT hem HKT-MLA.
Det kallas open jaw (öppen käke) och går utmärkt med 2-4-1 awards.
Yes.Menar du verkligen MLA (Malta)?
Hej! Har läst mycket på forumet men detta blir första inlägget. Har sedan juli haft ett sas Amex premium och kommer i december få min första voucher. Jag undrar om det är möjligt att när jag nästa år får nästa voucher använda båda samtidigt? T.ex att använda en till mig+1 barn och den andra till frun+1 barn? Eller går det bara att använda en voucher per år med premium?
Du kan använda alla de vouchers du tjänat in samtidigt.Hej! Har läst mycket på forumet men detta blir första inlägget. Har sedan juli haft ett sas Amex premium och kommer i december få min första voucher. Jag undrar om det är möjligt att när jag nästa år får nästa voucher använda båda samtidigt? T.ex att använda en till mig+1 barn och den andra till frun+1 barn? Eller går det bara att använda en voucher per år med premium?
Det blir samma bokning normalt.Du kan använda alla de vouchers du tjänat in samtidigt.
Lite osäker på om det blir två bokningar eller om det går att få allt i samma bokning men det borde gå kan jag tycka.
Hej! Har läst mycket på forumet men detta blir första inlägget. Har sedan juli haft ett sas Amex premium och kommer i december få min första voucher. Jag undrar om det är möjligt att när jag nästa år får nästa voucher använda båda samtidigt? T.ex att använda en till mig+1 barn och den andra till frun+1 barn? Eller går det bara att använda en voucher per år med premium?
Blev väldigt osäker nu men är det inte så att den voucher du får nu i Dec måste du boka med innan årsskiftet? Du behöver inte resa iår men ev så måste du som sagt boka med den innan årsskiftet så den inte brinner inne.