Manchester Terminal 1, Aspire loungen, ska flyga SAS för ovanlighetens skull. Fick först inte komma igenom fast track security eftersom SAS inte skriver ut det på sina boardingpass - dock stod det på det mobila boarding passet så efter en lång diskussion kom jag igenom. Det var toklång kö i den vanliga security.
Manchester airport är verkligen helt värdelös, loungen likaså (SAS get inte ens tillträde så fick använda PP). Ska bli kul att se hur flygplatsen blir när den blivit ombyggd om ca 50 år. Det var lång kö till drop off så frugan släppte av mig vid nedre checkin (jet2), var ett tag sen jag var där men det finns inga trappor mellan våningarna och hissarna är nog från tidigt sextiotal. Lång kö förstås så gick runt till arrivals och tog hissen upp till ankommande från tåg, hamnade till slut i en hiss som gick upp till alla parkeringar innan ner igen och till slut till departures. Så en tripp som om en trapp funnits hade tagit 1 minut tog 10. Blir bara trött. Någon som vet om det finns en gömd trapp på MAN T1 mellan arrivals och departures?
Skål iallafall.
Visa bifogad bild 68967 Visa bifogad bild 68968