Ibland, ibland inte, beror på bokningsläget. Vissa flighter har dock 0 bokningar i First och då kan det öppnas upp rätt ordentligt närmare inpå avgång.4fun skrev:Hej,Efter lite letande så hittade jag ICN-BKK i first. Ringde snabbt SAS men tyvärr fans det inga biljetter kvar.Brukar Thai släppa mer First biljetter närmare avgång?Klicka för att utvidga...
De är oftast dyrare än att köpa business direkt.Johan_Roos skrev:Fast med tanke på Y,B krävs är de biljetterna kanske lika dyra som att köpa biz i första läget?Klicka för att utvidga...
Kan slopa denna ide direkt då. Tack för snabbt svaragehall skrev:De är oftast dyrare än att köpa business direkt.Klicka för att utvidga...
SmoothOperator skrev:Om jag inte minns helt fel, så är det inte möjligt att boka award hos Swiss med eurobonus poäng? (Även om united award sidan visar tillgänglighet)Klicka för att utvidga...
Det låter toppen! Hittade bra business class biljetter men var osäker om det verkligen gick att boka dessa.Impendill skrev:Jodå, det gäller bara swiss first så vitt jag vet.Klicka för att utvidga...
SmoothOperator skrev:Det låter toppen! Hittade bra business class biljetter men var osäker om det verkligen gick att boka dessa.Klicka för att utvidga...
Business går alldeles utmärkt att boka.SmoothOperator skrev:Det låter toppen! Hittade bra business class biljetter men var osäker om det verkligen gick att boka dessa.Klicka för att utvidga...
Bokade Swiss business så sent som för ett par timmar sedan.SmoothOperator skrev:Om jag inte minns helt fel, så är det inte möjligt att boka award hos Swiss med eurobonus poäng? (Även om united award sidan visar tillgänglighet)Klicka för att utvidga...
1) Jaerikswe skrev:HejSöker efter award-biljetter (EB-poäng) i business class för hösten 2018. ARN-SCL-LIM-ARN (alt omvänd ordning på SCL/LIM)Kollade påStar Alliance® Network - Offering Travel Possibilities Worldwide!men efter att ha sökt på united.com blev jag osäker om t.ex ARN-LIS-GRU-SCL brukar bli tillgängliga för award-tickets (business)1) Är det någon medlem som har erfarenhet av awardresor för EB-poäng (business class) till västra Sydamerika?2) Viken är det snabbaste routen (till/från SCL/LIMA från ARN) som går att boka med EB-poäng (business) till LIM alt SCL?/ErikKlicka för att utvidga...
erikswe skrev:HejSöker efter award-biljetter (EB-poäng) i business class för hösten 2018. ARN-SCL-LIM-ARN (alt omvänd ordning på SCL/LIM)Kollade påStar Alliance® Network - Offering Travel Possibilities Worldwide!men efter att ha sökt på united.com blev jag osäker om t.ex ARN-LIS-GRU-SCL brukar bli tillgängliga för award-tickets (business)1) Är det någon medlem som har erfarenhet av awardresor för EB-poäng (business class) till västra Sydamerika?2) Viken är det snabbaste routen (till/från SCL/LIMA från ARN) som går att boka med EB-poäng (business) till LIM alt SCL?/ErikKlicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:1) Ja2) Skulle tro Arlanda-London-Bogota-Lima där första benet är med SAS och de andra två med Aviancia. 20 h 19 minuter.Klicka för att utvidga...
Problemet där är väl att det inte går något Star Alliance direktflyg mellan GIG och SCL eller LIM. Det går ju förvisso att flyga med COPA via Panama men det är ju en liten omväg.erikswe skrev:TackTack JakonI februari åkte jag och sambon ARN-FRA-GIG med LH och hade mig väntat ARN-FRA-GIG-SCL/LIM som alternativ.Någon som lyckats boka denna?Klicka för att utvidga...