SAS börjar med Caviar (eg. Kalix löjrom) i Business Class

Dåligt med rom är det. Brukar få köpa ett kilo varje år av en kund som är bland de större fiskeriföretagen av Kalix löjrom. I år hade han inget att sälja alls... Till och med en hel del restauranger som inte tillhör bästa kundkretsen blir utan i år fick jag veta..

agehall skrev:Trist att de envisas med att ha en massa skräp ovanpå. Det förstör alltihop för min del.Klicka för att utvidga...
Det går lätt att peta bort om man vill då det är en väldigt fast creme fraiche som används. Några romkorn lär dock åka med i processen

palmen skrev:Det går lätt att peta bort om man vill då det är en väldigt fast creme fraiche som används.Några romkorn lär dock åka med i processenKlicka för att utvidga...

Värda sin vikt i guld...

palmen skrev:Det går lätt att peta bort om man vill då det är en väldigt fast creme fraiche som används. Några romkorn lär dock åka med i processenKlicka för att utvidga...
Ok, det där är ungefär som att säga att det inte gör något att bartendern spottar i din öl, för det går ju att fiska upp det. Skulle det kännas ok?

Jag åkte t.o.r. Köpenhamn - Washington D.C. i SAS Business förra veckan men inte

ett spår av kaviar (Kalixrom). Är den redan slut för säsongen ?

Kricka skrev:Jag åkte t.o.r. Köpenhamn - Washington D.C. i SAS Business förra veckan men inteett spår av kaviar (Kalixrom). Är den redan slut för säsongen ?Klicka för att utvidga...
De började ju med den 1a november. Och därefter har det väl varit strejk I Köpenhamn. Det var nog någon av dem som satte stopp för det snarare än att det var slut.

mha321 skrev:De började ju med den 1a november. Och därefter har det väl varit strejk I Köpenhamn. Det var nog någon av dem som satte stopp för det snarare än att det var slut.Klicka för att utvidga...

Missade den lilla notisen om 1/11 - stämmer säkert då jag flög ut 28/10. Inför hemresan fick besked om

strejken i CPH men SAS hade löst det utmärkt med god mat och det enda som saknades var menyn,

vilken jag kan leva utan.

agehall skrev:Ok, det där är ungefär som att säga att det inte gör något att bartendern spottar i din öl, för det går ju att fiska upp det. Skulle det kännas ok?Klicka för att utvidga...
Vet inte hur många som äter spott, jag gör det inte i alla fall så förstår inte din jämförelse.

Det är många maträtter jag äter men petar bort någon ingridiens, tex på burgare petar jag bort gurkan. Har de selleri i salladen petar jag bort den osv.

Passar inte denna förrätt finns det ju alltid ett annat alternativ du kan välja ombord.

Fick den lådan i Plus från London förra veckan. Sisådär tyckte jag. Havskräftoljan var dessutom väldigt svåröppnad så stor risk för att skvätta med medresenärer...

Canadien skrev:Fick den lådan i Plus från London förra veckan. Sisådär tyckte jag. Havskräftoljan var dessutom väldigt svåröppnad så stor risk för att skvätta med medresenärer...Klicka för att utvidga...
Jag tyckte den var god, men ja håller med om ganska allvarlig stänkrisk vad gäller oljan.

Back