Senaste nytt

SAS börjar med Caviar (eg. Kalix löjrom) i Business Class

De började ju med den 1a november. Och därefter har det väl varit strejk I Köpenhamn. Det var nog någon av dem som satte stopp för det snarare än att det var slut.

Missade den lilla notisen om 1/11 - stämmer säkert då jag flög ut 28/10. Inför hemresan fick besked om
strejken i CPH men SAS hade löst det utmärkt med god mat och det enda som saknades var menyn,
vilken jag kan leva utan.

Ok, det där är ungefär som att säga att det inte gör något att bartendern spottar i din öl, för det går ju att fiska upp det. Skulle det kännas ok?
Vet inte hur många som äter spott, jag gör det inte i alla fall så förstår inte din jämförelse.

Det är många maträtter jag äter men petar bort någon ingridiens, tex på burgare petar jag bort gurkan. Har de selleri i salladen petar jag bort den osv.

Passar inte denna förrätt finns det ju alltid ett annat alternativ du kan välja ombord.

Fick den lådan i Plus från London förra veckan. Sisådär tyckte jag. Havskräftoljan var dessutom väldigt svåröppnad så stor risk för att skvätta med medresenärer...

Toppen