Tonton
Medlem
hur många poäng kostar stockholm - tokyo i sas business.
Jag har för mig att jag läst någonstans att sas kostar mindre än andra bolag som jag vet är 140k
100k poäng
hur många poäng kostar stockholm - tokyo i sas business.
Jag har för mig att jag läst någonstans att sas kostar mindre än andra bolag som jag vet är 140k
100.000 poäng per personhur många poäng kostar stockholm - tokyo i sas business.
Jag har för mig att jag läst någonstans att sas kostar mindre än andra bolag som jag vet är 140k
100.000 poäng per person
hur många poäng kostar stockholm - tokyo i sas business.
Jag har för mig att jag läst någonstans att sas kostar mindre än andra bolag som jag vet är 140k
Enligt min (begränsade) erfarenhet står sig SAS mycket bra mot andra bolag, en av dem absolut bästa i C.Tack. Hur står sig sas business mot andra bolag? Ska boka min första bonusresa snart och jag har kollat på mkt Youtube klipp och tycker sas business ser riktigt trevlig ut?!
Du kan inte boka detta som en award med SAS Eurobonus, du får bara ha 1 destination så du kan inte stanna både i Brasilien och i USA. Du kan eventuellt åka ut till Brasilien och hem från USA men då får du lösa resa där emellan på annat sättHej och tack för ett fantastiskt forum. Blir sugen på en awardresa i Business av att läsa denna tråd, och har tidigare bara bokat dessa av enklare karaktär (från/till samma avreseort och destination).
21 Nov: ARN-GIG
28 nov: GIG-EWR/LGA/JFK
3 dec: EWR-ARN
- Har någon tips på hur ni hade konstruerat/bokat denna rutt,
- Ovan räknas ju som stopover, men ser att ni ibland maximerar segment på era awardresor, och varför det ibland anses fördelaktigt (bara nyfiken), samt
- Hade ni föredragit business med TP (via LIS) eller business med LH (via FRA) för ARN-GIG? Det är dessa två alternativ jag får fram på Uniteds hemsida.
Båda resorna är ju mer eller mindre närmsta vägen utan omvägar så jag ser inte varför det inte skulle fungera.
Ser inte varför det inte skulle gå faktiskt. Kreativt tänkt!
Nya Zeeland borde gå att åka till åt båda hållen också...
De reglerna försvann i somras, nu tillämpar sas "most reasonable routing" som är öppet för lite tolkningar, men så länge det är en rimlig routing utan att ta några större omvägar jämfört med närmsta vägen lär det fungera.Så det gamla regeln att tredje zon måste vara samma på vägen dit som på vägen hem gäller inte längre? Dessutom verkar ju mer än ett byte i tredje zon inte heller vara något problem, så länge man det fortfarande är en "most reasonable route" (som verkar vara nyckeln).