Agö skrev:Vill jag dricka Warsteiner knallar jag ner till Systembolaget och tjackar en flaska för 13,40 kr. Det kan jag göra varje dag (ja, förutom söndagar då) året runt. .Klicka för att utvidga...
Tur att man lämnat det där landet för elva år sedan //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.pngHomer skrev:Nejdu grabben den bluffen gick inte!Butiker som har drycken: Varan finns inte i någon butikWarsteinerdet är beställningsvara och inte bara detDenna dryck kan endast beställas i hela kollin om 24 st.Däremot har de gått om olika sorters hipsterölKlicka för att utvidga...
Skicka pm så skeppar jag över en tunna.Homer skrev:Nejdu grabben den bluffen gick inte!Butiker som har drycken: Varan finns inte i någon butikWarsteinerdet är beställningsvara och inte bara detDenna dryck kan endast beställas i hela kollin om 24 st.Däremot har de gått om olika sorters hipsterölKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Skicka pm så skeppar jag över en tunna.Visa bifogad bild 68512Klicka för att utvidga...
Den finns på inrikes. Inte alltid samma men ofta på sistone har båda varit lastade.Remington Steele skrev:Finns Northern Trails att få på inrikes eller är det Plane Ale som gäller där?Klicka för att utvidga...
Den ska finnas på alla reguljära flighter, set finns dock några plane ale kvar i omlopp så det kan hända att den ölen serveras ombord fortfarande. För min del har jag alltid kunnat påtala att jag vill ha Northern trail och då har de kunnat leta fram en sådan i vagnen.Remington Steele skrev:Finns Northern Trails att få på inrikes eller är det Plane Ale som gäller där?Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Toppen! Jag föredrar den framför Plane Ale nämligen. Hoppas det finns några lastade när åker till Göteborg snartKlicka för att utvidga...
Håller med!Lauda 777 skrev:Northern Trails är bäst hittils tycker jag!Klicka för att utvidga...
Grymt, borde vara bra!Lauda 777 skrev:Sådärja!Här kommer nästaInstagramEn Hazy Warpigs Ipa kan ju inte bli annat än rätt!Klicka för att utvidga...
aikelo skrev:Beställde en Plane Ale idag på LHR-CPH och fick en sådan här istället, mycket trevligtKlicka för att utvidga...
telelina skrev:@PeteLawhelt underbart!!!Drack The Cloud Hopper idag! Grymt god öl.Klicka för att utvidga...