Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 28 oktober 2017

Bokade just boendet via dealen SAS/Hotels.com.
Blev Medium Monegal precis vid Catalunya för 3.358 kr. Tjänar 671 EuroBonuspoäng...

Är det någon som är intresserad av att köpa 2 biljetter ner 26/10 från Arlanda 15.15 landar 22.30 i Barcelona via Zurich swiss business. Hem 29/10 11.30 från Barcelona och till Arlanda 17.40 via Munchen Lufthansa business.

Kommer inte kunna åka och har inte superkoll på vilka biljettregler som gäller Bokningsklass P på Swiss och Z på Lufthansa

Är någon intresserad kan ni skicka pm så löser vi det!

Annars bokar jag av dem

Vår träff i Barcelona närmar sig med stormsteg. Det blir jag + 2 som gärna är med på middagen på lördag kväll.

Vi anländer på fredag em och bor på Hilton, Avenida Diagonal. Flyger med Swiss.
CPH-ZRH LX1267 09:35-11:30
ZRH-BCN LX1954 12:25-14:05

Är det någon som är intresserad av att köpa 2 biljetter ner 26/10 från Arlanda 15.15 landar 22.30 i Barcelona via Zurich swiss business. Hem 29/10 11.30 från Barcelona och till Arlanda 17.40 via Munchen Lufthansa business.

Kommer inte kunna åka och har inte superkoll på vilka biljettregler som gäller Bokningsklass P på Swiss och Z på Lufthansa

Är någon intresserad kan ni skicka pm så löser vi det!

Annars bokar jag av dem

Finns tydligen inga möjligheter till namnändring enligt swiss :(

Jag har försökt sammanställa vilka som ska med, ber om ursäkt om jag missat något.
Denna lista ger att det är 20 personer totalt, är något felaktigt så sg gärna till.

@telelina
@Magino
@palmen
@Tommy
@Susanne
@fcx
@David
@Martin Green
@Lounge Lizard
@bnr
@Mikael Stillman
@IPC_Mataveri
@IPC_Mataveri +1
@011430121
@aruba1
@aruba1 +1
@aruba1 +2
@CJR
@rob74
@Joakim

Det är flera som sagt kanske men aldrig något definitivt ja/nej så där är väl status osäker antar jag.
Aneldningen till att vi behöver veta är för att göra den slutgiltiga bokningen för middagen på lördag med ett mer exakt antal än ca 25.

Jag har försökt sammanställa vilka som ska med, ber om ursäkt om jag missat något.
Denna lista ger att det är 20 personer totalt, är något felaktigt så sg gärna till.

Det är flera som sagt kanske men aldrig något definitivt ja/nej så där är väl status osäker antar jag.
Aneldningen till att vi behöver veta är för att göra den slutgiltiga bokningen för middagen på lördag med ett mer exakt antal än ca 25.
Ska bli skoj. Jag landar kl 21 och ska sedan till hotellet och checka in. Er ni några som ska ut och härja sent på torsdag kväll?

Toppen