Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 28 oktober 2017

Det börjar bli dags att boka boende. Jag hittar inte mycket i tråden om var ni ska bo. Några tips skulle uppskattas. Alltid trevligt att bo där det finns likasinnade.

Det börjar bli dags att boka boende. Jag hittar inte mycket i tråden om var ni ska bo. Några tips skulle uppskattas. Alltid trevligt att bo där det finns likasinnade.
Det är BC folk utspridda över hela Barcelona, vi är några som bor på Hilton och då inte det som ligger nere vid hamnen
Men om du håller ut någon dag så kommer det flera svar vart folk bor

Liten intressefråga:
Är det fler som är intresseraed att göra ett bryggeribesök på Garage Beer Co i Barcelona?
Träffade folk där ifrån för 2 helger sedan och det lät som att de var öppna för besökare och göra bryggeribesök.
Tanken är i så fall att göra det på fredag eller lördag på dagen.
Som sagt är det bara en intressefråga och inget som är bestämt.

Liten intressefråga:
Är det fler som är intresseraed att göra ett bryggeribesök på Garage Beer Co i Barcelona?
Träffade folk där ifrån för 2 helger sedan och det lät som att de var öppna för besökare och göra bryggeribesök.

Jag är intresserad

Liten intressefråga:
Jag är intresserad.

Toppen