Lululemon har byxor i "yoga-material" som också kan smälta in som rätt snygga "kontorsbxyor" typ.
ABC Pant *Slim 34" | Men's Pants | lululemon athletica
+1 till på den där.På alla long haul nattflight (7h+) åker pyjamasen på direkt så man bara kan knoppa in efter maten.
Det bästa i LH F är när kabinen inte är full och man äter på ett säte och sedan har en uppbäddad säng bakom.
Hänger in byxor, skjorta och kavaj så allt är crisp när man landar.
Kostymen kan få sitta på om man ska använda den samma dag som man landar, annars är den skrynklig när den ska på efter att ha legat i väskan. Har man en natt på sig hinner man fixa till den i duschen. Ibland är det med andra ord nödvändigt att resa i kostym. Slipsen kan man dock strunta i.Har aldrig förstått mig på folk som reser i kostym med slips och allt. Har sett en del sådana, t o m på nattflyg, de måtte ha väldigt tidiga möten inplanerade när de kommer fram.
Kostymen kan få sitta på om man ska använda den samma dag som man landar, annars är den skrynklig när den ska på efter att ha legat i väskan. Har man en natt på sig hinner man fixa till den i duschen. Ibland är det med andra ord nödvändigt att resa i kostym. Slipsen kan man dock strunta i.
Sedan jag lärde mig att vika kostymen på rätt sätt packar jag den alltid. Är det en kostym i ull dessutom så blir det inte en enda rynka någonstans även om den ligger i väskan länge. Sättet att vika kavajen har jag sen lärt ut till flera kollegor som numera också är skrynkelfria. Dessutom får man fodret utåt vilket skyddar kavajen mot fläckar.