Off topic svar.
Ja, Solid krävde mig att använda "deras" formlär för sjukintyg när jag utnyttjade avbeställningsskydd pga sjukdom. De accepterade inte sjukintyget från läkaren, så vi var tvungna att besöka läkaren en gång till.
Hos andra försäkringsbolag (när jag använde avbeställningsskydd tidigare) räckte det med sjukintyget från läkaren.
Detta är givetvis sådant som vi ska återföra till miles and more. De måste ju kunna ställa krav på en god produkt. Jag har även kontaktpersoner i svenska miles and more teamet som säkert är intresserade av feedback.
Jag tycker ändå det är bra att vi får ett klargörande vad som gäller från officiellt håll. Jag återkommer när jag fått svar.
Har svenska miles & more teamet någon officiell kanal man kan nå dom på?Detta är givetvis sådant som vi ska återföra till miles and more. De måste ju kunna ställa krav på en god produkt. Jag har även kontaktpersoner i svenska miles and more teamet som säkert är intresserade av feedback.
Gjorde det förra veckan. Fortfarande inget svar.Du kan maila dem via ditt miles and more konto. Om du är senator/HON svarar de snabbt annars viss väntetid.
Ingen, nyskapat kontoVad har du för LH status?
Kortet låg i lådan nu när jag kom hem!