Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Silverkris loungen i Changi T2. Jobbar några timmar innan SQ118 SIN-KUL.

1f69f1be033f734a88e3995ab3cecfa9.jpg

Att boka det där flyget som går 0640 för att få lång tid i FCT verkar alltid vara en bra idé när man bokar. När klockan ringde 0330 idag kändes det som en sämre idé. Nu i guldloungen på Kastrup för lite frukost.
Har 0605 flyget bokat på onsdag och sen vidare vid 17:15 så kommer få lång tid i FCT jag med en väldigt tidig start. Men tänkte man kunde äta, sova lite, köra porsche, bada och äta igen. Borde en hel dag ha gått :D

Har 0605 flyget bokat på onsdag och sen vidare vid 17:15 så kommer få lång tid i FCT jag med en väldigt tidig start. Men tänkte man kunde äta, sova lite, köra porsche, bada och äta igen. Borde en hel dag ha gått :D
Jag kom till Frankfurt 08, frukost och sen en grym Porschetur som varade exakt tre timmar. En öl för att varva ner och efter det en grym kalvkind. Cigarr och dusch och nu är klockan 1620, tror du fixar allt du vill göra.

Sidder i Aspire (Unspire? Transpire?) i CPH og venter på flyveren til Qatar. Verdens dårligste lounge? Kun for at arbejde eller for god plads har den værdi. Ingen varm mad, 1 vin, 1 øl, 1 juice o.s.v. - meget skrabet.Er på vej til SGN med QR.
Har fået STPC voucher fra QR så jeg tager en lur på hotellet imorgen. Fik upgrade fra monkey class til sæde 2E med Q-credits ved check-in, det gik meget let, jeg skulle vente 5 minutter på om de kunne nå at loade maden, men det gik fint da jeg var 3 timer forud. Flyet 65% fuldt. Vi er kun ca. 6 pax. i business

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen