Golfkillen
Medlem
Vanligtvis är det så, men min andrafrukost blir i FCL, så den borde jag orkaEfter att ha ätit frukost i loungen så ångrar jag mig alltid när jag väl är ombord och upptäcker att jag är för mätt för en andra frukost.![]()
Vanligtvis är det så, men min andrafrukost blir i FCL, så den borde jag orkaEfter att ha ätit frukost i loungen så ångrar jag mig alltid när jag väl är ombord och upptäcker att jag är för mätt för en andra frukost.![]()
Ingen frukost ombord?Vanligtvis är det så, men min andrafrukost blir i FCL, så den borde jag orka.
Jo, men ville spara mig till egg benidict. Skall man köra Porsche måste man ju ha en stadig frukost.Ingen frukost ombord?
Har 0605 flyget bokat på onsdag och sen vidare vid 17:15 så kommer få lång tid i FCT jag med en väldigt tidig start. Men tänkte man kunde äta, sova lite, köra porsche, bada och äta igen. Borde en hel dag ha gåttAtt boka det där flyget som går 0640 för att få lång tid i FCT verkar alltid vara en bra idé när man bokar. När klockan ringde 0330 idag kändes det som en sämre idé. Nu i guldloungen på Kastrup för lite frukost.
Jag kom till Frankfurt 08, frukost och sen en grym Porschetur som varade exakt tre timmar. En öl för att varva ner och efter det en grym kalvkind. Cigarr och dusch och nu är klockan 1620, tror du fixar allt du vill göra.Har 0605 flyget bokat på onsdag och sen vidare vid 17:15 så kommer få lång tid i FCT jag med en väldigt tidig start. Men tänkte man kunde äta, sova lite, köra porsche, bada och äta igen. Borde en hel dag ha gått![]()