Hej! Har samlat ihop poäng till min första Business-resa och tänkte använda dem till en bröllopsresa till Costa Rica. Har sökt på Uniteds hemsida och våra alternativ verkar vara Air Canada/SAS (men typ inga business-biljetter)/Lufthansa (typ inga biljetter där heller enl hemsidan).
Hittar tex 7 februari med Air Canada dit men när jag vill söka på biljetter tillbaka finns det i princip inget att välja på. Är det verkligen så eller ska man söka åt ett håll i taget? Skulle vara tacksam om någon med mer erfarenhet tittade för att antingen dubbelkolla eller hjälpa oss hitta ett annat förslag.
Varifrån vill du börja din resa? ARN, Stockholm
Var är din destination? SJO, San Jose Costa Rica
När vill/behöver du resa ut? Mellan 21 januari 2018- 14 februari 2018
När vill/behöver du komma hem? Flexibel, borta i ca två veckor
Hur länge vill du vara borta? Ca två veckor
Hur många personer som skall resa? 2 personer
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star alliance
Vad är din budget? (per person) 2-4-1 Amex kupong, 110 000 Eurobonus poäng
Vad är det viktigaste för dig? Inte alltför lång flygtid men även upplevelsen att flyga Business
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Tack!
Hittar tex 7 februari med Air Canada dit men när jag vill söka på biljetter tillbaka finns det i princip inget att välja på. Är det verkligen så eller ska man söka åt ett håll i taget? Skulle vara tacksam om någon med mer erfarenhet tittade för att antingen dubbelkolla eller hjälpa oss hitta ett annat förslag.
Varifrån vill du börja din resa? ARN, Stockholm
Var är din destination? SJO, San Jose Costa Rica
När vill/behöver du resa ut? Mellan 21 januari 2018- 14 februari 2018
När vill/behöver du komma hem? Flexibel, borta i ca två veckor
Hur länge vill du vara borta? Ca två veckor
Hur många personer som skall resa? 2 personer
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star alliance
Vad är din budget? (per person) 2-4-1 Amex kupong, 110 000 Eurobonus poäng
Vad är det viktigaste för dig? Inte alltför lång flygtid men även upplevelsen att flyga Business
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Tack!