Jag tar med det i nästa version. Kan dock dröja ett tag eftersom jag har en del jag vill göra med travelhacks först.Förslag; Går det få med flightnr i dos-fönstret?![]()
Hur försökte du använda APIet? Eller låg travelhacks nere?Api:t verkar nere, är det någon annan som kan slå mot det?
Är det konsollappen? Har det börjat fungera igen? Har inte möjlighet att testa just nu.Jag har samma problem här, men märker att jag inte kan logga in på SAS hemsida heller för den delen.
Är det konsollappen? Har det börjat fungera igen? Har inte möjlighet att testa just nu.
Jag prövade med en enkel GET mot roten (api.flysas.com) och får inget svar alls/resursen saknas (en 404).Hur försökte du använda APIet? Eller låg travelhacks nere?
Roten har nog aldrig gett något svar. Får också 404 över TLS och 504 utan.Jag prövade med en enkel GET mot roten (api.flysas.com) och får inget svar alls/resursen saknas (en 404).
Kanske är så enkelt som att man behöver slå djupare?
Sas webbsida funkar 1/100 från jobbet så det var därför jag misstänkte att det var något sånt fel snarare än att API:t plötsligt skulle vara nere.
edit:
Jag anropade med postman