Senaste nytt

Fredagstråden™

Ja Galleris First är ju lite roligare i 7 timmar än lufthansas business lounge vid H-gaterna i München. Jag är i GF nästa söndag och torsdag om du är fikasugen ;)

Exakt !

Vi kanske kunde sy ihop en dag på GF i höst / vinter ? Har du framförhållning kan vi ta En dag mitt i veckan !
Vi misslyckades med V-ås ! Men skam den som ger sig !

Hade varit trevligt att träffas !

Exakt !

Vi kanske kunde sy ihop en dag på GF i höst / vinter ? Har du framförhållning kan vi ta En dag mitt i veckan !
Vi misslyckades med V-ås ! Men skam den som ger sig !

Hade varit trevligt att träffas !
Mitt i veckan brukar fungera bra för mig, mina kunder brukar vara väldigt sena med att berätta när de vill att jag reser men om en dag redan är blockad i kalendern så brukar det lösa sig. Du kan väl pm:a mig om passande dagar för dig.

Hård dag med Bamse på veterinärkontroll å röntgen.
Då är det dags för fredagdsmys. Synd bara att de svenska var slut

Attachments

• IMG_0281.JPG
    IMG_0281.JPG
    109,8 KB · Visningar: 218
Kör fredagsmys i ba loungen i manchester, har fotbollsweekend i london inbokad. De har uppgraderat drickat sen sist jag var här så jag är nöjd.

Satt och tokbokade flyg igår, när jag var klar kom jag på att jag inte saxat optimalt så bokade om allt och fick sitta på telefon och avboka. Ibland blir man lite för triggerhappy mitt i reorna....

Och där kom det upp att vi just nu blir 34 minuter sena, det betyder mer tid i loungen och mindre i doublee trees bar = mindre pengar till hilton :p:p

20170915_185503.jpg 20170915_185532.jpg 20170915_181452.jpg

Toppen