Senaste nytt

Fredagstråden™

20170901_153918.jpg

Fredags yoga le done

Är ute med båten med fru och barn. Började mindre bra, i farleden låg ett övergivet ankare från en fisk fälla som jag fick napp på.... Gick dock bra att reda ut. Tog med mig eländet och lämnade det på land. For till ett favorit ställe, ingen här....konstigt? Upptäckte att det var ett getingbo stort som en fotboll under landgången....

4bab1ced00ebf370378ee9015628be39.jpg

Sen vidare till en annan ö utan getingar
f74a4a7aa224b0634d9be0dd529e63d5.jpg

Last edited:
Fredag och lite vin och whiskey. Frugan har just ramlat av stolen med skratt efter att jag just berättat om min nyligen bokade resa till Basel. I måndags från Malta tyckte hon 7 timmar i München var för mycket och undrade varför jag inte kan boka direkt. Hon trodde nu att jag skulle vara så korkad igen och flyga med ETT byte och undrade skrattandes om jag skulle flyga via LHR till Basel. Nej svarade jag såklart, det blir TVÅ byten...... Manchester till Glasgow med Loganair, Glasgow till Heathrow med BA i CE och sedan vidare till Basel i CE med BA. Visst är detta normalt?

Fredag och lite vin och whiskey. Frugan har just ramlat av stolen med skratt efter att jag just berättat om min nyligen bokade resa till Basel. I måndags från Malta tyckte hon 7 timmar i München var för mycket och undrade varför jag inte kan boka direkt. Hon trodde nu att jag skulle vara så korkad igen och flyga med ETT byte och undrade skrattandes om jag skulle flyga via LHR till Basel. Nej svarade jag såklart, det blir TVÅ byten...... Manchester till Glasgow med Loganair, Glasgow till Heathrow med BA i CE och sedan vidare till Basel i CE med BA. Visst är detta normalt?

Säg till när du har 7 timmar i LHR ! Jag skulle kunna tänka mig en dag på den flygplatsen igen !

Abstinensen har slagit till ! Inte ett enda flygplatsbesök under augusti !

Toppen