Med dagens pris från Helsinki kostar Cathay Pacifics Business class biljett Helsinki-Hong Kong T/R ca 2.320 EUR inkl. skatter.Finnair kan inte vara helt nöjd med detta, men så kan man hoppas att vi ser fler kampanjer, likt den som pågår nu från Stockholm.
Personligen tycker jag att Cathay's mat i J ar ganska medioker. Jag gillade SAS nya cateringkoncept (har bara akt SAS i J tva ganger) men knappast nagot som ar vart att halla sig vaken over. Om jag aker affarsklass prioriterar jag somn sa att man kan fa saker gjort dagen innan och efter.Det är bra att man kan använda enkla award på American så kan man boka Cathay på ditvägen och SAS på hemvägen. Jag åker hellre ett dagflyg med SAS från HKG än mitt i natten med Cathay, då missar man ju hela konceptet med bra mat, vilket båda flygbolagen har.
Med dagens pris från Helsinki kostar Cathay Pacifics Business class biljett Helsinki-Hong Kong T/R ca 2.320 EUR inkl. skatter.
Än så länge tillåter Cathay Pacific inte routing via Köpenhamn men de kommer nog att ändra det senare.
Lad vær at pive: fejr krebsekaladset med os og rejs 31 Oktober...? At CX kommer til SKANDINAVIEN er stort... QR, EK, SK, LH, og EY får travlt....Av totalt 21 besök till Hongkong så har bara 7 gjorts under perioden maj till oktober. Jag får fortsätta att nyttja andra operatörer, vanligtvis SAS.