Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i CPH SAS lounge och väntar på kärran mot WAW.. Såg just att det inte går att se här när ett inlägg är skrivet.. Hur skall jag då kunna veta om någon av er andra sitter här?
Mån, 23 Juli, 08.34

I den grå rutan längst upp i varje inlägg hittar du tidsangivelsen. Just nu står det t.ex. 4 timmar sedan på ditt inlägg och 5 timmar sedan på sembls inlägg. Denna tidsangivelse ändras självklart hela tiden, efter 60 minuter visar den timvis istället för minuter, efter 24 timmar börjar den visa dagar istället för timmar/minuter.

I den grå rutan längst upp i varje inlägg hittar du tidsangivelsen. Just nu står det t.ex. 4 timmar sedan på ditt inlägg och 5 timmar sedan på sembls inlägg. Denna tidsangivelse ändras självklart hela tiden, efter 60 minuter visar den timvis istället för minuter, efter 24 timmar börjar den visa dagar istället för timmar/minuter.

Jag misstänker att dessa information visas inte på iPhone/iPad app och/eller Android app.

Sitter i Shanghai airlines lounge på PVG. Det tog ett tag att övertyga värdinnorna att man kunde komma in som EBG. Vi har mellanlandat här efter en snabb runda till Peking och väntar nu på SASkärran till CPH.

I Swissair senator lounge på GVA. Bättre utbud än andra senator lonunger jag sett, framförallt är det MÖVENPICK fest! :)

Sitter i Shanghai airlines lounge på PVG. Det tog ett tag att övertyga värdinnorna att man kunde komma in som EBG. Vi har mellanlandat här efter en snabb runda till Peking och väntar nu på SASkärran till CPH.

Vilket du egentligen inte skall få va? Det är ju ingen *G lounge utan man skall väl få inbjudan vid incheckning isf...

Så, på väg till Barcelona via Zurich. Hoppas det blir några sköna, lugna dagar :cool: Sitter i SAS Business Lounge på ARN

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen