Isoladan
Medlem
SK 983 27 July
C9 D9 J9 Z0
Tack, verkar som om det finns gott om platser kvar!
Då är bara frågan hur många platser de brukar "släppa" för uppgradering på flygplatsen.
SK 983 27 July
C9 D9 J9 Z0
När jag flög ARN-ORD i slutet av april så var det många som var fram o ville uppgradera till business för poäng, dels var det first come first serve, och dels fyllde de på business tills det vart fullt. Så igen, om du är där först och det finns plats är det nog en done deal.
Du kan inte uppgradera din Air China flight med EuroBonus poäng vid incheckning.
Däremot kan du uppgradera Air China flight i förväg med EuroBonus poäng. Om din Air China flight är bokad i Y, B eller C, D klass.
Mer info kan du hitta här: Boka uppgradering för poäng med SAS och Star Alliance - SAS
Ja, det kan du nog räkna med. Star Alliance uppgraderingar går bara att göra på ganska höga bokningsklasser.Är det alltså totalt kört att på något sätt uppgradera till business om man bokat i L?
(Länken du infogat är utgången, vilket ju är förståligt iom att denna tråd är från 2012![]()
Med Eurobonuspoäng ja. Ibland kan man uppgradera för cash. På Air China blev jag erbjuden uppgradering på PEK-ARN för ca $800 enkel resa.Är det alltså totalt kört att på något sätt uppgradera till business om man bokat i L?
(Länken du infogat är utgången, vilket ju är förståligt iom att denna tråd är från 2012![]()
Ja, det kan du nog räkna med. Star Alliance uppgraderingar går bara att göra på ganska höga bokningsklasser.
Med Eurobonuspoäng ja. Ibland kan man uppgradera för cash. På Air China blev jag erbjuden uppgradering på PEK-ARN för ca $800 enkel resa.