Hilton Bali resort eller Conrad Bali?

jumbooze skrev:16-26/8 hittar jag iaf för ca 500/natt sen om de avbokar allt är en annan femma, hoppas de iaf erbjuder ett bra pris på ett vanligt rum istället för att avboka alltKlicka för att utvidga...
Tyvärr får jag "samma fel" på alla datum jag testar.

fel-jpg.65584

Hotels.com var det jag tittade på

Appen har fortfarande rum

//uploads.tapatalk-cdn.com/20170711/0794b282ebda667a5158723371eb5c97.jpg

Gone, det verkar som hotels.com stoppat ALLA Hilton så länge ( visar 0 tillgänglighet på London,Singapore, Bali..)

Sitter också och väljer mellan båda hotellen och kan inte riktigt bestämma mig. 10 natter på bara Conrad eller 5+5?

Iallafall undrar jag om det är någon rumstyp på något av hotellen som definitivt skall undvikas? Läste ovan om att Kingsize på Conrad var mindre bra?

ahh skrev:Blev matchad till HHD för en månad sedan ca. Bokade därefter billigast king-rummet på Conrad Bali och såg nu att vi en vecka innan vistelsen har blivit uppgraderade till en ocean view king svit. HHD levererar!Klicka för att utvidga...
Snyggt! Ett bevis på att Conrad Bali bryr sig om HHD!

Jag är precis hemkommen efter fyra nätter på Hilton Resorts Bali. De tog väl hand om mig som HHD men jag kan inte rekommendera det. Slitet, lyhört och riktigt dålig mat i restaurangerna. Det är väldigt vackert och det är trevligt med ett eget poolområde vid Business Loungen, men trots det är jag besviken.

Vilka pooler på Conrad Bali kan man ha barn med till? 5 år respektive 6 månader gamla.

Back