Senaste nytt

Trött på SAS lounge Arlanda T4

Direktorn

Medlem
Den loungen undviker jag. Så sunkig och även när det inte är mycket folk är utbudet på mat och dryck så dåligt att jag hellre betalar själv på annat ställe.
 

Direktorn

Medlem
Kanske skulle erbjuda lite kvalité på ölen i sina lounger kanske? Inrikes som utrikes.

Mariestad Export?
Norrlands Guld?
Nån tjeckisk öl?

Istället för nån j*vla blasköl.


Fast, det är ju det de inte gör..Mellanöl? Ett skämt. Har hellre råd att köpa en macka och starköl själv än att gå dit. Höjden av sunkig lounge, ett skämt. Gratis är inte gott om det är värdelöst. Din tid är värd mer.
 

Direktorn

Medlem
Vill även tillägga att soppa och torra brödbitar kan jag även klara mig utan. Så sunkig lounge så det är ett hån mot kunderna usch!
 

Once56

Medlem
Jag är på T4 7-8 ggr i månaden oftast vid 17-17.45 och går då sällan till loungen, finner inget mervärde där som i andra lounger.
Kan bara hålla med i detta. Kommer ofta vid 17 och då är det bara att vända i dörren. Knökfullt och absolut tomt på syre. Sedan är det en helt annan situation om man kommer vid 19, men det spelar ju ingen roll, är det fullt vid 17 då är det inte ok. Det utlovades vid pendlar-möte i LLA 2015 att T4 skulle byggas ut, man skulle få tillgång till yta till höger när man kommer upp för trappen. Av detta blev inget och vid fråga vid pendlar-mötet 2016 fick jag svaret att det "blivit fördröjt, men nu har ni ju fått lounge på Kallax"! Och?
Och matutbudet ska vi inte prata om.
 
Toppen