Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

Var själv inne och skulle ge bort ett guldkort då min kvalificeringsperiod började idag och det står att min kvot är fylld.
Gav bort ett guldkort för ca 1 månad sedan.

Ska ringa Eurbonus-supporten på måndag och se vad dem säger helt enkelt.
Jag har exakt samma problem. Gav bort ett guld första veckan i juni. Ny period från och med juli och det står att kvoten är fylld redan.

Trodde först att det berodde på att jag inte ser ut att återkvala till Diamond.
Ska ringa till supporten och höra efter.

Jag har exakt samma problem. Gav bort ett guld första veckan i juni. Ny period från och med juli och det står att kvoten är fylld redan.

Trodde först att det berodde på att jag inte ser ut att återkvala till Diamond.
Ska ringa till supporten och höra efter.

Så länge du kvalade till Diamond förra perioden så ska du ha ett nytt guldkort att ge bort nu.
Med tanke på alla svar här verkar det vara problem för just de som har en ny kvalificeringsperiod som börjat nyligen.

Var inne idag igen och skulle testa att ge bort ett guldkort.
Fick följande meddelande: "Tyvärr kan vi inte ta emot din förfrågan. Vänligen kontakta Pandion-service för hjälp."

Antar att jag är Pandion nu då o_O:rolleyes:

Nu fick jag faktiskt ett svar som förmodligen kan hjälpa flertalet här (och tyvärr är jag inte Pandion haha).

Enligt supporten så har man ändrat så att man inte kan ge ut ett guldkort förrän efter 3 månader på den nya kvalificeringsperioden. Detta skedde i och med uppdateringen av IT-systemen. En gissning från min sida är att det är för att komma runt problemet med att man faktiskt kan få upp till 3 kort att ge bort som Diamond (det 3e under den 3 mån grace-period man har).

Nu fick jag faktiskt ett svar som förmodligen kan hjälpa flertalet här (och tyvärr är jag inte Pandion haha).

Enligt supporten så har man ändrat så att man inte kan ge ut ett guldkort förrän efter 3 månader på den nya kvalificeringsperioden. Detta skedde i och med uppdateringen av IT-systemen. En gissning från min sida är att det är för att komma runt problemet med att man faktiskt kan få upp till 3 kort att ge bort som Diamond (det 3e under den 3 mån grace-period man har).
Det låter konstigt. Jag gav bort ett guldkort för ett par dagar sedan. Två veckor in på min grace period.

Toppen