Jag fick ansöka 5 ggr innan jag fick det att fungera... På det igen bara!Har en kompis som försöker att uppgradera sitt SAS MasterCard till Premium men bara får "Tekniskt fel". Vill minnas att någon här inne hade det problemet förut men kan inte hitta posten?
Vad är lösningen? Enligt kundtjänst så kunde inte heller dom hjälpa till?! HUACA?
Nu har jag fått svar: Bugg i systemet vid betalning via Paypal, ibland...Internethandlade på mitt premiumkort från Tyskland igår och nu när transaktionerna dykt upp har jag fått 20*2 poäng för två av mina köp medans det tredje köpet gav 15*2 poäng.... Alla valutor i Euro...
Ska ringa SEB SAS MC under dagen...
Så färre kan boka C till 40% rabatt antar jag![]()
Precis. På pendlarträffen i Luleå var det en äldre gentleman som skulle gå i pension och låg inne med 3.5 miljoner poäng.
Räcker med att 100st som personen Flum nämner skaffar kortet för att platstillgången ska kvaddas.
Personer med så många poäng har å andra sidan redan råd att boka upp alla award-platser de ser i C även utan rabatt.
Jag har själv inte lyckats sära exakt på mina poäng. Men jag verkar iallafall fått ut en del poäng som jag fortfarande tjänat på det tidigare MC kortet (inkl. Pointearner) dvs början juni, mina poäng från juni månad på premium (inkl. Pointearner), samt poäng från början på juli tom 4 juli verkar det som.De Mastercardpoäng som fördes över den 4 juli, vilket datum är det som gäller för dessa överförda poäng? Har fått fyra olika poster, en kan jag räkna ur är mina 10.000 bonuspoäng samt månadens baspoäng, men övriga tre rader är tre olika poängsummor. Hjälp att tolka detta?