Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Middag i SAS Gold CPH!

Attachments

• IMG_0532.JPG
    IMG_0532.JPG
    159,7 KB · Visningar: 219
Aspireloungen (41) på Schiphol, som används av Qatar, är väl inte nåt att skriva hem om egentligen. Men nu sitter jag här i ca två timmar och vilar inför QR 276 till Doha.

Probelemet er at svenske saltgurka er uspiselige i min optik. Værre end de franske. Kun de danskesyltede agurker du'r :) The point of no return
Det finns många olika typer av saltgurka i Sverige. Det som serveras är i regel smörgåsgurka, som är lite sötare och syrligare. Riktig saltgurka är ordentligt salt. :)

IMG_0130.JPG

Kvällsvard på SAS Gold loungen på Arlanda efter en helt för jävlig dag! Påväg till Tallinn med Finnair 18:10, anländer Kapellskär och undrar var jag lagt mitt pass, HELVETE, passet hemma å inge flygande till Tallinn utan det meddelar Finnair!:mad:
Vad göra?? Kollar biljetter och hittar en biljett med LOT 22:15 ARN-TLL t/r för +2000 SEK, bokar den ringer frugan som kommer med passet till färjan, kollegorna tar över den till Kappis till 19:45, ska man hinna?? Ringer Finnair och bokar om flyget till början på september, behöver 4 resor för silver så de får gå, dock med en ombokning avgift på 90€, :(.
Nåja, står å varvar med bilen vid klaffen då färjan kommer, får passet och en dryg timme senare glider man in på långtidsparkeringen och med 30 min till boarding sätter man sig i loungen, ja fy f-n!!!:eek:
Vad lär vi oss av detta, jo kom för er egen och plånbokens skull ihåg passet!:D

EBS bjuder på gröt på SAS lounge terminal 4. Stabil start på resan till Lofoten!

Attachments

• IMG_20170717_071737.jpg
    IMG_20170717_071737.jpg
    31,7 KB · Visningar: 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen