Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Efter migreringen av EB-plattform trodde jag i min enfald att poäng skulle komma in snabbt!

det är SK IT det handlar ;)

Welcome back to EuroBonus on the new system.
The migration of our new EuroBonus system is now completed and available to all of our 4, 8 million members.

Points earned for flights and with partners will be registered as usual, however with a slight delay before they appear in your EuroBonus account.

EuroBonus information - SAS

The migration of our new EuroBonus system is now completed and available to all of our 4, 8 million members.

Points earned for flights and with partners will be registered as usual, however with a slight delay before they appear in your EuroBonus account.

Vem vet ..SAS kanske hyr in 50 pers i Indien för att handknacka in resorna som saknas..:rolleyes:

Sedan migreringen tycker jag det verkat som att det körs något batchjobb på seneftermiddagen/tidig kväll, det är i alla fall efter det som mina inkommande poäng blivit synliga

Partner flyg är ju det enda som reggas snabbt!

Flög Austrian i lördags och landade på Arlanda 2245. Poängen satt på kontot på söndag morgon.

SAS egna flighter däremot reggas precis som vanligt. Med andra ord med upp till någon månads fördröjning.

Partner flyg är ju det enda som reggas snabbt!

Flög Austrian i lördags och landade på Arlanda 2245. Poängen satt på kontot på söndag morgon.

SAS egna flighter däremot reggas precis som vanligt. Med andra ord med upp till någon månads fördröjning.

fast jag läser inte meningen som flyg med partners utan flyg och med partners (dvs. vilka partners som helst utom flyg)
Fast vad någon på SAS egentligen ville säga går ju inte att veta så det spelar ju ingen roll.

Detaljfråga: måste den första fakturan vara pappersfaktura? Försöker ansluta till e-faktura för att slippa avgift på 35kr och för att det är himla mycket smidigare. Via handelsbankens internettjänst står det att jag måste skriva in kontonummer
Numret hittar du på din SAS EuroBonus World MasterCardfaktura. Obs ej kortnummer!
Det står dessutom inte att det är för Premium-kortet men något sådant hittar jag inte, antar att det är samma som det vanliga...

Toppen