Senaste nytt

Vilka First och Business flighter är bäst för min resa?

Även om jag uppskattar stora toaletter så är det ju intressant att man prioriterar det som är 0-10min av den totala resan på 11-12h.
Om du försökt byta om och ha med necessären för att fixa till sig, samtidigt som man vill göra nr2 så finns det helt enkelt inte rum. Antingen blir skjortan skrynklig eller blöt av vatten (eller kissstänk från tidigare passagerare) eller så tappar man tandborsten på golvet...
I övrigt anser jag skillnaderna i kabinen vara försumbara därav mitt svar. Intressant att du tycker mitt svar var intressant.

Och om man har att välja mellan F på A380 FRA-BKK alt. F på 747 (Nya F) MUC-BKK, vad säger ni som åkt bägge?
VIlken är att föredra?

Glöm inte att Thai är välkända för att byta plan med kort varsel. Jag föreställer mig att de har svårare att byta från A380 till B747 än att byta från 747 med nya kabinen till 747 med gamla kabinen.

Lite grand av charmen med att sitta i nosen på 747 försvinner ju i nya first där man är inboxad. A380 är tystare och luftigare. Jag hade tagit A380 utan att tveka om det bara är flygkomforten som är viktig.

Toppen