palmen
Moderator
Antar du syftar på Thai? Lufthansa ska ju även börja med A380 till FrankfurtOch om man har att välja mellan F på A380 FRA-BKK alt. F på 747 (Nya F) MUC-BKK, vad säger ni som åkt bägge?
VIlken är att föredra?
Antar du syftar på Thai? Lufthansa ska ju även börja med A380 till FrankfurtOch om man har att välja mellan F på A380 FRA-BKK alt. F på 747 (Nya F) MUC-BKK, vad säger ni som åkt bägge?
VIlken är att föredra?
Skulle välja A380 pga större toaletter.
Även om jag uppskattar stora toaletter så är det ju intressant att man prioriterar det som är 0-10min av den totala resan på 11-12h.Skulle välja A380 pga större toaletter.
Om du försökt byta om och ha med necessären för att fixa till sig, samtidigt som man vill göra nr2 så finns det helt enkelt inte rum. Antingen blir skjortan skrynklig eller blöt av vatten (eller kissstänk från tidigare passagerare) eller så tappar man tandborsten på golvet...Även om jag uppskattar stora toaletter så är det ju intressant att man prioriterar det som är 0-10min av den totala resan på 11-12h.
Och om man har att välja mellan F på A380 FRA-BKK alt. F på 747 (Nya F) MUC-BKK, vad säger ni som åkt bägge?
VIlken är att föredra?
Du menar väl München? För Lufthansa har ju haft 380 på Frankfurt ganska länge.Antar du syftar på Thai? Lufthansa ska ju även börja med A380 till Frankfurt
Nej det han menar är att Lufthansa sätter in A380 på sträckan FRA-BKK-FRA.Du menar väl München? För Lufthansa har ju haft 380 på Frankfurt ganska länge.