palmen
Moderator
Som @AndersPersson skriver, syftade jag på att Lufthansa börjar med A380 på sträckan Frankfurt-Bangkok senare i årDu menar väl München? För Lufthansa har ju haft 380 på Frankfurt ganska länge.
Som @AndersPersson skriver, syftade jag på att Lufthansa börjar med A380 på sträckan Frankfurt-Bangkok senare i årDu menar väl München? För Lufthansa har ju haft 380 på Frankfurt ganska länge.
Ibland borde jag tänka ett varv extra innan jag trycker på "svara".Som @AndersPersson skriver, syftade jag på att Lufthansa börjar med A380 på sträckan Frankfurt-Bangkok senare i år
Sas? De har bland det bästa i Business enligt mig. First med thai är dock några steg ovanför allt i Businessväg enligt mig.Finns det någon C inom StarA som är att föredra framför Thai F?
Beror ju helt på vad du prioriterar i resandet. En nackdel med många C, exempelvis SAS och Swiss att det är ganska trångt runt själva sätet. På SAS har man tex inte ens en skohylla.Finns det någon C inom StarA som är att föredra framför Thai F?
Det tror jag inte. Bara för att en del rankar Lufthansa och ANA över Thai så betyder det inte att Thai är dåligt. Bra säte, god mat (caviar!) och dryck, trevlig service. Nya SAS är en jättebra businessprodukt, men det är fortfarande långt ifrån en solid firstprodukt som Thai.Finns det någon C inom StarA som är att föredra framför Thai F?
Okej är SAS bättre än både Swiss och Ana i C?Sas? De har bland det bästa i Business enligt mig. First med thai är dock några steg ovanför allt i Businessväg enligt mig.
Beror på två saker:Okej är SAS bättre än både Swiss och Ana i C?
Mat dryck service och stolkomfort hamnar högt hos mig. Platsen runt stolen, markservice, IFE och storlek på toaletten spelar mindre roll.Beror ju helt på vad du prioriterar i resandet. En nackdel med många C, exempelvis SAS och Swiss att det är ganska trångt runt själva sätet. På SAS har man tex inte ens en skohylla.
Där upplever jag både Singapore Airlines och Lufthansa som rymligare runt sätet.