Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lh business lounge z gater frankfurt, grymt skönt att slippa transporten till andra sidan flygplatsen.
20170629_202611.jpg

Apricot Loungen i SGN. MH leverer varen og jeg fik fremrykket min rejse SGN-KUL-PNH til et fly 3 timer tidligere. Det havde jeg ikke troet muligt da jeg rejser på en extrem billig economy billet, havde bestilt special meal (seafood), og har 30 kg baggage med, Det er ikke første gang jeg har fået lov at "prepone departure" med MH fra Saigon, men det er første gang hvor jeg har meget baggage med, og så skal personalet spørge airport manageren om lov. Mit QR Platinum har måske hjulpet. Nu venter First Class loungen i KLIA, hvor festen fortsætter indtil jeg må have et hvil i deres Slumber-Rooms. Jeg får 4 legs med MH for 166 USD ialt. Halv pris af, hvis jeg havde fløjet direkte SGN-PNH-SGN

First Class loungen i KUL ("KLIA"). Dejligt, er her allerede inden mit ordinære fly afgår fra Saigon (fremrykkede afgang 1 fly tidligere, se ovf.). Fik mit lounge-værelse omgående selv om jeg rejser på en ekstrem billig økonomi-billet. Champagnen er Duval-Leroy. Skal være her 14 timer, så send en PM hvis der er nogen som vil ind.

Uppfattar jag dig rätt att du ska vara i loungen i 14 timmar? Måste väl vara något slags loungerekord i sånt fall eller finns det någon som varit längre än så i en lounge? I och för sig så skulle jag inte bli jätteförvånad

Uppfattar jag dig rätt att du ska vara i loungen i 14 timmar? Måste väl vara något slags loungerekord i sånt fall eller finns det någon som varit längre än så i en lounge? I och för sig så skulle jag inte bli jätteförvånad

Ställ frågan i en ny tråd (Typ, "Din längsta lounge vistelse?") så kan vi alla svara i den. :)

14 timer er da ingenting specielt for folk her på BC.se? >24 timer sjældent, men det sker. I enkelte tilfælde er der maximum tid på, men som ofte forfølges det ikke. Hvis det gør laver man loungehopping og tager en anden lounge, og kommer evt. tilbage til den første eller svømmer videre til den 3dje.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen