Jag har sett tillgänglighet på andra hållet (Bangkok/Phuket->Frankfurt).Försöker hitta award FRA-HKT med Thai utan resultat i november, kan det vara så att de inte har några awards på den rutten?
Får inte upp något när jag söker award varken på ekonomi eller business.
De verkar flyga Ons, Fre och Söndagar.
Visa bifogad bild 65145
Ja via BKK åt båda hållen finns men inte direkt flighten.
Det skadar aldrig att fråga. Är du bokad i plus kan det funka även om det är award. Är du bokad i go lär det bli nej, men frågan är ju gratis.Jag har en bokad awardresa med eurobonuspoäng. Vi ankommer Köpenhamn från Wien kl. 9 på morgonen med Air Berlin (jag visste inte ens man kunde boka one world resor med eurobonuspoäng?).
Det fanns inte bonusplatser vidare till Arlanda förrän med flighten kl. 13.25. Finns det möjlighet att gå till loungen på Kastrup och boka om sin biljett till flighten kl. 11.45? Eller är det ett stort nej pga awardresa?
Jag har en bokad awardresa med eurobonuspoäng. Vi ankommer Köpenhamn från Wien kl. 9 på morgonen med Air Berlin (jag visste inte ens man kunde boka one world resor med eurobonuspoäng?).
Det fanns inte bonusplatser vidare till Arlanda förrän med flighten kl. 13.25. Finns det möjlighet att gå till loungen på Kastrup och boka om sin biljett till flighten kl. 11.45? Eller är det ett stort nej pga awardresa?
Väldigt bra svarat! Tack!Frågan är fri, men du bör fråga i gate och inte i loungen. Du måste förmodligen resa med enbart handbagage också.
Air berlin flyger en del avgångar åt Austrian. Det är "wet-lease" så det räknas som vilken Star Alliance-avgång som helst.