Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

JohnR

Medlem
Riktigt grymt att de fick till detta, så man kan se sin status och hur långt ifrån man ligger nästa nivå.
 

Homer

Medlem
Riktigt grymt att de fick till detta, så man kan se sin status och hur långt ifrån man ligger nästa nivå.

Ja det hade varit jättejättefint om det stämt,
Mastercard kundtjänst svarade föga förvånande "vi får informationen från SAS, är det fel måste du ta det med dem"
 

Berglund

Medlem
Ja det hade varit jättejättefint om det stämt,
Mastercard kundtjänst svarade föga förvånande "vi får informationen från SAS, är det fel måste du ta det med dem"
Jamen - inte katten kan väl SEB Kort (Mastercard) hålla ordning på alla dina Eurobonuspoäng själva? Det hade varit lite väl mycket begärt, kan jag tycka. Det är ju ganska självklart att de bara hämtar informationen från SAS - det är ju trots allt de som är ansvariga för Eurobonus. Det hade ju varit oerhört märkligt om SEB Kort på något sätt plötsligt tog över ansvaret för programmet??? Premiumkortet är ju trots allt bara en tilläggsprodukt. Fel i poängräkningen måste, naturligtvis, fortsatt tas upp med SAS. Allt annat hade varit både obekvämt och högst märkligt.
 

Homer

Medlem
Jamen - inte katten kan väl SEB Kort (Mastercard) hålla ordning på alla dina Eurobonuspoäng själva? .

Du har tydligen inte läst tidigare diskussion.
Det är JohnR som förväntar sig detta, jag har flera gånger sagt att det bara är SAS som har den informationen
och det är från dem uppgifterna kommer.
Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium) | Sida 29 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Nu har jag för säkerhets skull fått det bekräftat, skit in skit ut
 

elfred

Medlem
Vet att det har diskuterats innan, men har det blivit någon klarhet i vad som gäller vid bokning av enkelresor? Jag får upp valet att applicera MCP-RABATT, men det fungerar ändå inte när jag sen väljer en Plus-resa. Hittar ingenting i villkoren heller.
 
Vet att det har diskuterats innan, men har det blivit någon klarhet i vad som gäller vid bokning av enkelresor? Jag får upp valet att applicera MCP-RABATT, men det fungerar ändå inte när jag sen väljer en Plus-resa. Hittar ingenting i villkoren heller.
Jag har inte fått det att fungera heller. Tror ingen har lyckats vad jag vet. Det ser m.a.o. mörkt ut på enkelresefronten.
 

Homer

Medlem
Förrutom enkelresor kan jag fortfarande inte boka till Tyskland (FRA, TXL, MUC) eller Polen (WAW, GDN)
samma sympton - får upp valet att applicera MCP-RABATT men det blir ingen rabatt när jag sen väljer en Plus-resa
 
Förrutom enkelresor kan jag fortfarande inte boka till Tyskland (FRA, TXL, MUC) eller Polen (WAW, GDN)
samma sympton - får upp valet att applicera MCP-RABATT men det blir ingen rabatt när jag sen väljer en Plus-resa
Samma här. Har försökt boka cph-ewr nästa maj med FlyP men det verkar lögn att få till det, trots att jag valt Kampanjen. Ingen ändring på priset. Går det inte med två resenärer?
 
Toppen