Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

seat56f

Medlem
Nyss (<10 min sedan) såg jag totalen, men inte Premiumsaldot.
Nu ser jag varken eller.
Snart ser jag, förhoppningsvis, bägge...

Det här är ju nästan lika spännande som en Livetråd där en BC:are jagar uppgradering. Kanske måste poppa popcorn mellan omstarterna av appen...

Brandten

Medlem
Kan man uppgradera en redan befintlig bokning med hjälp av det här på något vänster? Måste man boka nya resor via länken på Fly Premium eller finns valet när man bokar som vanligt?

Kan man uppgradera en redan befintlig bokning med hjälp av det här på något vänster? Måste man boka nya resor via länken på Fly Premium eller finns valet när man bokar som vanligt?
Någon kanske skrev det tidigare, men var i Android appen ser man detta? Hittar inte ett ord om annat än "vanliga" EB-poäng och nivå. Är EBD och har över 200k poäng intjänade under förra året.

Magnusfp

Medlem
Valet finns när du är inne som vanligt och bokar en bonusresa förutsatt att du är inloggad förstås. Välj en resa utifrån den status du har nått så har du möjlighet att aktivera rabatten och ser den då i summeringen längst ner på sidan.

ekf

Medlem
Nu ser även jag totalen, dock inte Premiumsaldot, men det kommer väl... :)
Nu ser jag båda, kan dessutom boka med rabatten. Dock verkar jag bara ha hälften så många poäng som jag räknat med i mitt Premiumsaldo, så kan endast boka 1 t&r intra-skandinavien... :(

Valet finns när du är inne som vanligt och bokar en bonusresa förutsatt att du är inloggad förstås. Välj en resa utifrån den status du har nått så har du möjlighet att aktivera rabatten och ser den då i summeringen längst ner på sidan.

Då antar jag att du menar webbsidan och inte appen, stämmer det? På hemsidan kan jag också se min FlyP status när jag väljer "Kampanj finns".

Toppen