Anders Östling
Medlem
Välj datum och tryck på Sök!Vart syns detta? Har använt kortet flitigt men allt jag ser är det här.
![]()
Välj datum och tryck på Sök!Vart syns detta? Har använt kortet flitigt men allt jag ser är det här.
![]()
Min grace går ut 6/17 och idag kom nytt kort med 10/18, så verkar vara lite kaosDet går ut efter grace perioden hos sas, viket är 3 månader efter att den riktiga statusen går ut. 10/18 innebär i slutet på den månaden, alltså 31/10.
Det verkar som de som inte har någon status får kort som är giltiga betydligt längre, men har man status hos sas så styrs det av den statusen slutdatum.
Vart syns detta? Har använt kortet flitigt men allt jag ser är det här.
![]()
Nej verkar fattas poäng motsvarade inköp för 30000kr. Ska undersöka detta!414 p tyder inte på speciellt flitigt användande. Visar den verkligen rätt siffror?
Tittar du på rätt kort? Det finns ett val längst upp för gamla resp nya kortet, om du har bådaNej verkar fattas poäng motsvarade inköp för 30000kr. Ska undersöka detta!
Ah såklart. Noobmisstag. Tack.Tittar du på rätt kort? Det finns ett val längst upp för gamla resp nya kortet, om du har båda
Generellt så är de väldigt snabba. Brukar gå på några arbetsdagar. Du kanske ska ringa och fråga dem.Ansökte 15 maj. Fortfarande inget svar. "Inom några dagar", my ass.
15 maj var det ju fortfarande inte officiellt släppt. Det gick ju ut endast till ett gäng pilottestare samt de här på BC som var riktigt snabba att anmäla sig direkt på morgonen. Därefter stängde SEB Kort kranen och de som lyckades anmäla sig, typ före lunch, fick gå med in i pilottesten men alla andra stängdes ute. Det låter som om du ansökte för sent och inte kom med i pilottestet och därefter har nog din ansökan inte behandlats. Alla andra som sökt 1 jun eller senare har fått väldigt snabba besked. Jag tror din ansökan fastnat, den kom inte med i pilottestet och fördes heller inte över till den ordinarie ansökningsperioden. Jag tycker du borde ringa in och lösa det här. Det tar inte en månad att få svar på en kreditkortsansökan!Ansökte 15 maj. Fortfarande inget svar. "Inom några dagar", my ass.
Idag kom EBS-kortet med giltighetstid till 10/18 vilket gör mig mer nyfiken, vilken parameter bestämmer giltighetstiden? Har EB-brytpunkt 1/8.
Någon mer som inte fått Pointearner-kortet än? Gått 2 veckor sedan beställning imorgon...
Det "gamla" kortet accepterades inte i Samsung Pay men det gör åtminstone det nya. Någon som testat det eller vanlig kontaktlös betalning? Smidigt?