Onelifetolive
Medlem
Mina två barn har närmare 30 000 poäng var på sina eurobonus-konton.
Det ena barnet fyller 12 i början på nästa år och får då inte 50% rabatt på bonusresor längre.
Därav funderar jag på att överraska dom med en resa till USA i sommar.
Tanken är att dom (om det går) ska använda upp sina poäng, medan jag och barnens mamma reser på mina poäng och voucher.
Det var inga problem att boka vuxenbiljetterna, men när jag försökte boka barnens biljetter stötte jag på patrull.
Är det någon som har lyckats med en liknande manöver tidigare? Är det SAS kundtjänst som gäller eller är det kört?
Jag kommer vara tvungen att föra över ca 2000 poäng var till dom, men vill avvakta tills jag vet om bokningen kommer lyckas.
En annan fråga.
Hur har det funkat för er andra som har rest i olika klasser än t.ex. era barn?
Beror förstås mycket på barnen, men vad är era erfarenheter?
För oss blir det isf. Business och Go
Det ena barnet fyller 12 i början på nästa år och får då inte 50% rabatt på bonusresor längre.
Därav funderar jag på att överraska dom med en resa till USA i sommar.
Tanken är att dom (om det går) ska använda upp sina poäng, medan jag och barnens mamma reser på mina poäng och voucher.
Det var inga problem att boka vuxenbiljetterna, men när jag försökte boka barnens biljetter stötte jag på patrull.
Är det någon som har lyckats med en liknande manöver tidigare? Är det SAS kundtjänst som gäller eller är det kört?
Jag kommer vara tvungen att föra över ca 2000 poäng var till dom, men vill avvakta tills jag vet om bokningen kommer lyckas.
En annan fråga.
Hur har det funkat för er andra som har rest i olika klasser än t.ex. era barn?
Beror förstås mycket på barnen, men vad är era erfarenheter?
För oss blir det isf. Business och Go