mha321
Medlem
Ah, med andra ord svar ja.
Tycker fortfarande att det är ganska generöst dock, på generellt plan. Två år status utan motprestation kostar rätt mycket för många.
Men självklart skall ordinarie kompensation *också* utgå...
Ah, med andra ord svar ja.
Precis, och det "lär" den ju göra...Lite desperat drag får man tillstå.Men självklart skall ordinarie kompensation *också* utgå.
Sjukt bra, nu blir man ju avis att man inte fastnade i detta.....Jag fick detta av BA, man får ju säga tt de försöker i varje fall, även om jag inte tycker det är så mycket värt uppskattar jag deras försök.
As someone who flies with us so often, I want you to know that we always strive to offer you the highest level of service, and make your journey as comfortable as possible.
However, we clearly fell far short of this commitment last weekend.
I’m so sorry you had to endure such inconvenience, and understand the frustration it must have caused. So as a gesture of goodwill, we’d like to renew your current tier status for a further two years, regardless of how many Tier Points you collect in that time.
Visst kanske det är så, men det måste väl ändå vara skönt att slippa räkna TP i ett år eller två.Det kan väl se generöst ut för vissa, men för mig som inte har ett problem att hålla kvar min status så faller det lite platt
Jag fick detta av BA, man får ju säga tt de försöker i varje fall, även om jag inte tycker det är så mycket värt uppskattar jag deras försök.
As someone who flies with us so often, I want you to know that we always strive to offer you the highest level of service, and make your journey as comfortable as possible.
However, we clearly fell far short of this commitment last weekend.
I’m so sorry you had to endure such inconvenience, and understand the frustration it must have caused. So as a gesture of goodwill, we’d like to renew your current tier status for a further two years, regardless of how many Tier Points you collect in that time.
Ja eller så passar de på att flyga med någon annnan allians också, när de ändå inte behöver jaga status på BA.Visst är det bra för dom som inte klara nivån eller nästan.
Men på det stora hela tycker jag att det låter som ett billigt sätt(för BA) att hålla kvar kunder som nog skulle börja titta på andra allianser.
För visst stannar man kvar med BA i 2 år till med detta. Nej inte den vanliga BCaren, men den stora massan.
Frågan är om "den stora massan" verkligen jagar status. Jag tror de flesta ser den som en bonus och väljer BA pga att de har den. Det är nog just sådana som oss på bc eller flyertalk som aktivt jagar på det sättet...Ja eller så passar de på att flyga med någon annnan allians också, när de ändå inte behöver jaga status på BA.