Wendestam
Medlem
Jag dyker upp mellan 16:30-17:00Jag kommer att vara där cirka 16:30.
Jag dyker upp mellan 16:30-17:00Jag kommer att vara där cirka 16:30.
Och, varför inget lifetime Diamond för diamantmedlemmar som håller nivån i 10 år?
Korrekt, det har jag läst på den här sajten. Men vem vet, inget konkret finns ju.Nu ger jag mig ut på tunn is, men jag har väldigt tydliga minnen om att SAS sagt att 10 år som Pandion ger lifetime diamond.
Jo, för pandions har det ryktats om. Men Diamonds har inget för att hålla nivån 10 år i sträck, går lika bra med guld.Nu ger jag mig ut på tunn is, men jag har väldigt tydliga minnen om att SAS sagt att 10 år som Pandion ger lifetime diamond.
Är det inte så generellt för Diamonds? Det saknas alltjämt särskiljande förmåner.Jo, för pandions har det ryktats om. Men Diamonds har inget för att hålla nivån 10 år i sträck, går lika bra med guld.
Korrekt, det har jag läst på den här sajten. Men vem vet, inget konkret finns ju.
Vore intressant att veta hur många som klarar tio år i rad som Pandion.Jag är ganska säker på att de sa 10 år EBP = lifetime EBD på förra årets Meet and Greet. Men vi vet ju dock hur mycket av de löften som gavs då som har infriats hittills, så....
Kan inte annat än hålla med... Känner ju ett antal Pandion både här och privat - men de flesta har inte varit det i 10 år.Vore intressant att veta hur många som klarar tio år i rad som Pandion.
Det finns ett rykte inom SAS att antalet Pandion skall minskas från 2018, om jag minns rätt var det till 1200.Vore intressant att veta hur många som klarar tio år i rad som Pandion.
Jag kommer att vara där cirka 16:30.
Om SAS lyckas flyga hem mig och landa 25 minuter tidigt som norsken lyckades med imorse hinner jag nog en snabb öl, annars blir den nog direkt till eventet.Jag dyker upp mellan 16:30-17:00