Någon som tänkt flyga med premiärflyget? Är det bokningsbart via Tallinn?
Var inte helt gratis på premiärdatumen. Synd för det passade bra i min kalender med en liten reserapport.Någon som tänkt flyga med premiärflyget? Är det bokningsbart via Tallinn?
Jeg havde samme problem da LOT startede WAW-HAN: i stedet købte jeg en billig business billet med afrejse nogle dage efter premieren. Få dage inden premieren blev mange pladser frigivet, så jeg flyttede blot min afrejsedag frem til premieren. Havde jeg købt en premiere-billet direkte, havde prisen været næsten det dobbelte....Var inte helt gratis på premiärdatumen. Synd för det passade bra i min kalender med en liten reserapport.![]()
Jo det var bättre senare datum men hela idén är att flyga premiärer. Har inget att göra i varken Moskva eller Singapore så enda som lockar är att göra lite rapportering från premiären.Jeg havde samme problem da LOT startede WAW-HAN: i stedet købte jeg en billig business billet med afrejse nogle dage efter premieren. Få dage inden premieren blev mange pladser frigivet, så jeg flyttede blot min afrejsedag frem til premieren. Havde jeg købt en premiere-billet direkte, havde prisen været næsten det dobbelte....
Köpte du en enkel från Singapore? Pris?Jag åker SIN-(DME)-ARN den 10 Juli i Business.
Gissningsvis så har vi någon annan här på BC som åker tidigare![]()
Köpte du en enkel från Singapore? Pris?![]()