Vic
Medlem
Samma här men fungerade igår. Säkert något temporärt strul...Försöker ringa Tallinn men kommer inte fram, ingen köfunktion, bara dött. Ändrat nummer från 018-480 91 67?
Samma här men fungerade igår. Säkert något temporärt strul...Försöker ringa Tallinn men kommer inte fram, ingen köfunktion, bara dött. Ändrat nummer från 018-480 91 67?
är man bokar en resan med 50% voucher från Amex kan man då kombinera den rabatten med den vanliga EBG-rabatten?
Vilken EBG-rabatt? Menar du den på resor med "Bästa tillgänglighet" så kan vouchern inte alls appliceras på de resorna, bara på rena bonusresor ("Bästa pris").
Nu får jag fram att det är fel nummer när jag ringer.Samma här men fungerade igår. Säkert något temporärt strul...
Pratade med SAS kundtjänst och de sa att det är deras telefonsystem som inte funkar, de kan inte själv ringa support osv.Nu får jag fram att det är fel nummer när jag ringer.
Jag citerar mig själv. Jag sade upp kortet för några veckor sedan och idag trillade poängen in på mitt eurobonuskonto! Seychellerna, here i come!!Om man säger upp sitt amex Eurobonus men har poäng som ska överföras vid nästa överföring. Överförs dessa poängen även fast kortet är uppsagt?