Henrico
Medlem
Samtliga mina poäng går nu ut sista december 2017. Jag är EBD....
31/1-2018 för mig, också EBD. Dock står det inget utgångsdatum alls på själva Eurobonussidan nu som det gjorde förut....
Samtliga mina poäng går nu ut sista december 2017. Jag är EBD....
Mina går ut i juli 2017...Samtliga mina poäng går nu ut sista december 2017. Jag är EBD....
Eller att inläsningen (eller förhoppningsvis utläsningen ur det gamla) helt enkelt tar väldigt lång tid och de därför får prioritera. Och då har de ju gjort helt rätt prioritering. Det är inte direkt ovanligt att man gör på just det sättet när det är så, så jag ser inga konstigheter med det.Får jag göra en kvalificerad gissning har man/är rädd för prestandaproblem initialt och har begränsat till ett år. Ingen dum idé rent driftsmässigt kan jag tycka då antalet kunder som efterfrågar den informationen sannolikt är ganska litet.![]()
För mig så verkar det vara utgångsdatum för min status som visas som giltighet för poäng (inkl. 3 mån grace). Stämmer det för dig också?Samtliga mina poäng går nu ut sista december 2017. Jag är EBD....
Stämmer för mig.För mig så verkar det vara utgångsdatum för min status som visas som giltighet för poäng (inkl. 3 mån grace). Stämmer det för dig också?
I FAQ'en på sas.se:31/1-2018 för mig, också EBD. Dock står det inget utgångsdatum alls på själva Eurobonussidan nu som det gjorde förut....