Senaste nytt

Uppdatering av EuroBonus system mellan 12-15 maj 2017

Nu fungerar det igen, men tyvärr så verkar historik äldre än ett år inte gå att komma åt längre :(
Tur att man är paranoid och tog backup i fredags!

Se där ja
Ser bara ett år oxå men har bara kollat i telefonen. Har du kollat på datorn/webbsidan så man inte ser där?

Japp, jag har också kollat classic sidan och EBcrawler, samma där också.

Edit:
Men man måste i alla fall ge dom en komplimang som fick igång systemet på utsatt tid!!!, det trodde jag faktiskt inte i fredags.

• Gilla
Reactions: Gus
Då har de onekligen inte migrerat över all statistik. Varför känns det som vissa inte kommer vara så glada över det...
Det är ju förhoppningsvis så att det kommer att läsas in senare men att man nu när man tar upp systemen bara har läst in för 1 år bakåt i tiden. Skulle vara väldigt konstigt om övriga år inte följer med.
Om den informationen inte finns blir det ju "omöjligt" att ha koll på hur länge folk varit EBG eller högre.

Det är ju förhoppningsvis så att det kommer att läsas in senare men att man nu när man tar upp systemen bara har läst in för 1 år bakåt i tiden. Skulle vara väldigt konstigt om övriga år inte följer med.
Om den informationen inte finns blir det ju "omöjligt" att ha koll på hur länge folk varit EBG eller högre.
Finns gör den ju självklart, frågan är bara om äldre historik kommer att vara tillgänglig för oss vanliga användare i framtiden. Dom flesta andra siter begränsar ju faktiskt hur mycket historik man kan se. T ex amex, mc, banker, etc...

Får jag göra en kvalificerad gissning har man/är rädd för prestandaproblem initialt och har begränsat till ett år. Ingen dum idé rent driftsmässigt kan jag tycka då antalet kunder som efterfrågar den informationen sannolikt är ganska litet. :)

Toppen