Tjena!
Var nyss i kontakt med SAS sales/kundservice över deras chatt, Jag ville ändra mitt flygdatum ut från Göteborg från 3e till 2e maj. Visste från början att jag inte skulle få det gratis då jag inte bokat en ombokningsbar biljett så förväntade mig en liten kostnad för det hela.
Det som känns riktigt kasst rent servicemässigt är sittplatsen som jag köpte till för 499Kr inte blir refundad eller överförd till nya bokningen så att jag kan få välja en "ok" plats på den nya flygningen.
Har aldrig tidigare varit med om något så girigt flygbolag om man bortser från Ryan Air etc. Inte ens på Norwegian behövde jag göra detta sist.
Bara jag som tycker att SAS börjar bli riktigt lågvattenmärke?
Var nyss i kontakt med SAS sales/kundservice över deras chatt, Jag ville ändra mitt flygdatum ut från Göteborg från 3e till 2e maj. Visste från början att jag inte skulle få det gratis då jag inte bokat en ombokningsbar biljett så förväntade mig en liten kostnad för det hela.
Det som känns riktigt kasst rent servicemässigt är sittplatsen som jag köpte till för 499Kr inte blir refundad eller överförd till nya bokningen så att jag kan få välja en "ok" plats på den nya flygningen.
Har aldrig tidigare varit med om något så girigt flygbolag om man bortser från Ryan Air etc. Inte ens på Norwegian behövde jag göra detta sist.
Bara jag som tycker att SAS börjar bli riktigt lågvattenmärke?