Senaste nytt

Släpar kontoutdraget på Eurobonus?

Då verkar kontoutdraget vara fixat för mig iaf =) Nu plötsligt syns alla poster jag saknat sedan slutet av mars.

För att förtydliga så har jag inte varit i kontakt med SAS. Så detta borde innebära att det nu bör bli fixat för alla.
Samma för mig denna morgon. (saknar fortfarande dock någon indikation på poängen från DN kampanjen).

Samma för mig denna morgon. (saknar fortfarande dock någon indikation på poängen från DN kampanjen).
Jag fick mina DN-poäng den 11 april och de finns med på kontoutdraget för mig nu iaf. Jag hade tidigare dock fått ett mejl att de var påväg till mig.

Om du varken fått poäng eller mejl så kanske du skall anmäla att du saknar poäng på portalen. Har du fått mejlet så är det väl bara att avvakta lite.

Inga poäng för någon av oss (3 personer). Poängen har ökat, men vet inte om det är DN-poängen eller någon av fligtherna från senaste resan till Amsterdam som blivit reggade.

Vilket fantastiskt system... Omöjligt att komma åt EB data sen någon timme tillbaka. Antagligen har alla problem löst sig när det kommer tillbaka

• Gilla
Reactions: Gus
Samma här. Allt var uppdaterat imorse utan att jag varit i kontakt med SAS men nu kommer jag inte åt nån aktivitetslista vare sig i appen eller på webben.

Deras API endpoints verkar göra timeout mot bakomliggande system. Antagligen håller de väl på med någon uppdatering där eller något i den stilen, och har inte tagit höjd för att ge lite vettigare meddelanden. Backend verkar bara rapportera {"errorCode":"1005003","errorMessage":"Sorry, Unable to process your request. Please try after some time"}.

Toppen