Buffy
Medlem
Jo jag vet, men numer med de automatiska spärrarna så behöver man ju inte prata med loungevärdinna när man ska in = de vet inte om det är familj eller vän.Om du är EBG+ så är det 4 familjemedl. eller 1 person.
Jo jag vet, men numer med de automatiska spärrarna så behöver man ju inte prata med loungevärdinna när man ska in = de vet inte om det är familj eller vän.Om du är EBG+ så är det 4 familjemedl. eller 1 person.
Sant, även om det låter som ett ytterst hårt straff.Kan ja, men du kan om du blir upptäckt i värsta fall bli av med ditt Eurobonusmedlemskap eftersom du medvetet bryter mot regelverket.
Fasttrack vet jag inte hur det fungerar. På Arlanda är ju den ena bemannad, medans den vid Norwegian-entren är automatisk.
Svärmor är inte en del av din familj enligt SAS sätt att se på det, inte ens dina föräldrar räknas som familj.Sant, även om det låter som ett ytterst hårt straff.
Men vad räknas som familj, har tidigare gästat svärmor.
Alltid värt att fråga, det värsta som kan hända är att man får ett nejHej. Kan avslöja att det löste sig finfint på Heathrow i söndags. Gick helt enkelt till loungen och frågade om det inte var okej om dottern följde med ändå. Den mycket trevliga (något äldre) loungevärdinnan sa: I'll make an exception, after all it's Easter ", och så vips så blev vi insläppta alla tre. Bara i Businessdelen dock men som @Alster sa här ovan. Då fick vi iallafall sittplats!![]()
Dagrum är öppna igen.
Bara för att förtydliga för oinsatta att ovanstående är ironi. Det finns inte tillstymmelse till äkta Champagne i någon SAS-lounge i världen.
Ja, det går att be om i alla Senator-lounger. Sämst lycka har jag haft på Heathrow, i Tyskland tycker jag det brukar finnas både på MUC och FRAJag vet att det går att be om riktig Champagne i Senator Lounge på EWR, men funkar det även på deras lounger i Tyskland? Jag vet att det ibland finns riktig champagne...
Ja, det går att be om i alla Senator-lounger. Sämst lycka har jag haft på Heathrow, i Tyskland tycker jag det brukar finnas både på MUC och FRA