Vic
Medlem
Kan någon hjälpa mig hitta var jag finner "Mina bokningar" på den nya hemsidan? Gärna bild.

Kan någon hjälpa mig hitta var jag finner "Mina bokningar" på den nya hemsidan? Gärna bild.
Letade I några minuter själv utan att hitta. Läste en av dessa trådar för att hitta första gången. Höjden av dåligt UX när man inte hittar dessa vitala delar.Kan någon hjälpa mig hitta var jag finner "Mina bokningar" på den nya hemsidan? Gärna bild.
Bedrövligt ja. Letade febrilt under Eurobonussidorna utan att finna en länk (tidigare fanns det ju som en egen länk, Mina bokningar, på dessa sidor). Noll användarvänlighet.Letade I några minuter själv utan att hitta. Läste en av dessa trådar för att hitta första gången. Höjden av dåligt UX när man inte hittar dessa vitala delar.
Letade I några minuter själv utan att hitta. Läste en av dessa trådar för att hitta första gången. Höjden av dåligt UX när man inte hittar dessa vitala delar.
På Eurobonussidorna?Men det är ju en länk nästan högst upp på förstasidan, där det står "mina resor"?? Dessutom i en avvikande färg. Tycker faktiskt att det är tydligare än på gamla sidan.
Bedrövligt ja. Letade febrilt under Eurobonussidorna utan att finna en länk (tidigare fanns det ju som en egen länk, Mina bokningar, på dessa sidor). Noll användarvänlighet.
Lite som businessclass.se då. Jag går direkt till SAS.se/Eurobonus...Någon förstasida besöker jag sällan, om aldrig.Nej, på förstasidan:
Jag hade samma problem som Agö men har sett att det sedan 2-3 veckor sedan kommit upp på första sidan (jag kör PC).Nej, på förstasidan:
Hur ser det ut? På alla enheter jag provat så är det en vit text på blå botten, som den mesta texten däromkring.Men det är ju en länk nästan högst upp på förstasidan, där det står "mina resor"?? Dessutom i en avvikande färg.