Senaste nytt

SAS nya hemsida

Kan någon hjälpa mig hitta var jag finner "Mina bokningar" på den nya hemsidan? Gärna bild.
baa512b1294c3b7f06320dbdaea556e3.jpg

Letade I några minuter själv utan att hitta. Läste en av dessa trådar för att hitta första gången. Höjden av dåligt UX när man inte hittar dessa vitala delar.
Bedrövligt ja. Letade febrilt under Eurobonussidorna utan att finna en länk (tidigare fanns det ju som en egen länk, Mina bokningar, på dessa sidor). Noll användarvänlighet.

Letade I några minuter själv utan att hitta. Läste en av dessa trådar för att hitta första gången. Höjden av dåligt UX när man inte hittar dessa vitala delar.

Men det är ju en länk nästan högst upp på förstasidan, där det står "mina resor"?? Dessutom i en avvikande färg. Tycker faktiskt att det är tydligare än på gamla sidan.

Vet någon om man kan lägga till bokningar som gjorts när man inte varit inloggad? T.ex. Bokningar gjorda av kunder, arbetsgivare etc? I appen funkar det men på hemsidan har jag gått bet.

Tock

Nej, på förstasidan:
Lite som businessclass.se då. Jag går direkt till SAS.se/Eurobonus...Någon förstasida besöker jag sällan, om aldrig.

Edit: dessutom är vi nog inte eniga om att det där är tydligt. Tydligt var det på gamla Eurobonussidorna.

Men det är ju en länk nästan högst upp på förstasidan, där det står "mina resor"?? Dessutom i en avvikande färg.
Hur ser det ut? På alla enheter jag provat så är det en vit text på blå botten, som den mesta texten däromkring.

Toppen