Senaste nytt

Ta hem teknikprylar från USA för försäljning

En kompis köpte en beggad HD, plockade sönder den i molekyler och lyckades få med allt på 3 resor i business, blev tydligen ett
klipp trots att han förtullade den. Inte kollat priser på länge, men dykutrustning är troligtvis mycket billigare.

Jag kanske fattar det inte men med dagens USD kurs självkostnaden på en platta är ju 3800 vilket är endast 600 mindre än hos äpple hemma. Where is the catch?

Ja det skiljer ju som sagt inte så mycket. Säljer man den på blocket.se sedan så får man ju dra av några hundra från inköpspriset i Sverige för att det ska bli intressant för någon att köpa den.

En kompis köpte en beggad HD, plockade sönder den i molekyler och lyckades få med allt på 3 resor i business, blev tydligen ett
klipp trots att han förtullade den. Inte kollat priser på länge, men dykutrustning är troligtvis mycket billigare.
Medans jag var på Home Depot i fredags såg jag en del stora grejer som kändes bra att ha hemma, synd bara att ett badkar går inte plocka isär. Dock en diskbänk borde väl gå bra att checka in.

Ett bra tips kan vara att köpa Amerikanska iTunes presentkort. Väldigt bra att ha till sin Apple tv. Har man ett amerikanskt konto och använder amerikanska presentkort så öppnar sig en helt ny värld i Apple tv'n. Finns företag som säljer dessa i Sverige men dyrt. Tar heller ingen plats i bagaget.

Ett par Bose QuietComfort 15 går på 3500kr här och 299USD=2200kr i USA. Det ligger inte speciellt många annonser på dessa ute på Blocket eller Tradera, är det någon som har koll på om det säljer? :)

Generellt så ska man försöka sig på något nytt tekniskt när det är nytt och hett på marknaden.

Ett par Bose QuietComfort 15 går på 3500kr här och 299USD=2200kr i USA. Det ligger inte speciellt många annonser på dessa ute på Blocket eller Tradera, är det någon som har koll på om det säljer? :)

Säkert ett hett objekt på BC.se ;-) Annars finns det nog inte så många huggande spekulanter. Bland audiofiler så betraktas dom som en vederstygelse då de introducerar artifakter i ljudet (det är ju lite av själva poängen med noice-reduction lurar).

Säkert ett hett objekt på BC.se ;-) Annars finns det nog inte så många huggande spekulanter. Bland audiofiler så betraktas dom som en vederstygelse då de introducerar artifakter i ljudet (det är ju lite av själva poängen med noice-reduction lurar).
Nu är väl inte audiofiler en grupp som man kan bry sig så mycket om som källa. Värre samling med stollar är väl rätt svårt att hitta.

Ett bra tips kan vara att köpa Amerikanska iTunes presentkort. Väldigt bra att ha till sin Apple tv. Har man ett amerikanskt konto och använder amerikanska presentkort så öppnar sig en helt ny värld i Apple tv'n. Finns företag som säljer dessa i Sverige men dyrt. Tar heller ingen plats i bagaget.

Jag har testat, men hade problem att sälja dessa, så använder de själv.

Sånt här måste det ju finnas intresse för bland bärplockare och de som
ska besöka svalbard eller skansen(i sistnämda fallet som skydd mot vargar).
100_0970.jpg_thumbnail1.jpg

swsurvivalkittc2.jpg

Toppen