Senaste nytt

British Airways Visa

Jag hade problem förra veckan (köp medges ej). Det var dock bara i en enstaka butik, har i övrigt inte haft några problem.

I den här tråden har har det varit lugnt och tyst länge så jag antar att alla är nöjda och glada :)
Så även jag, fram till idag vill säga, köp medges inte är beskedet när jag försöker använda kortet
det är över 20kkr kvar av krediten så det kan inte vara problemet, provat på 3 olika ställen, suck och stön ringa k-tjänst imorgon.

Uppdatering
Jag har ett kort liggande som magnetremsan inte fungerar på, chipet fungerar dock, testade det nyss och det fungerar.
Det borde inte alls fungera utan vara spärrat eftersom jag fått ett nytt...

Ringde kundtjänst, knappade in koden fick efter lång väntan besked vi har tyvärr problem med våra telefonisystem, sen bröts samtalet :mad:

Nytt försök utan att använda koden, lång väntan, fick slutligen ett svar Vi hade tyvärr ett tekniskt problem igår, det är inget fel med ditt kort, tyvärr var de många som drabbades men det ska vara ordnat idag

skratta eller gråta:rolleyes:

Enligt uppgift har de haft serverproblem.
Det som irriterar är när man står i butiken och köp
förvägras och personen bakom disken med hög röst
frågar om pengarna är slut.

Tycker det är roligast att en hög chef på Entercard ringde mig för en tid sedan och bedyrade att man var på väg och satsade på att få ordning på sin verksamhet. Fail.

Jag har fortfarande inte fått besked om min felaktigt utställda voucher som jag mailade om 3 april. Efter min sista påstötning väntar dom på svar av BA.

Grr, jag försökte just köpa en resa till USA med mitt BA visa men SAS.se nekade det. Även om det skulle kunna vara så att jag maxat ut min limit, så tror jag inte det. Fick bli det gamla hederliga AmEx istället.

Jahaja, då fungerar det kort som inte fungerade igår, och i samma butik dessutom.
Lite Avioser som kommer och går är ett lyxproblem jämfört med att det plötsligt inte går att betala med.

Toppen