Senaste nytt

Bokning av Singapore Airlines business till Bangkok

Och vad har vi sagt om förkortningar? Jag är nog långt ifrån ensam om att anta att om någon skriver en trebokstavsförkortning så är det en IATA-kod man är ute efter.

Plus att diskussion var hur man på ett billigt sätt tar sig från Malmö till Stockholm ;) Så SJ (Statens Järnvägar), CST (Stockholm C) och X3000 (Tåg, nästa variant av X2000..??) Lite humor skadar inte, allt är inte allvarligt...:D

Last edited:
I know, boka inte via resebyrå, men över 2000kr billigare i samma bokningsklass så är det ju värt den risken anser jag. :)

Fick du tydlig info om bokningsklass? När jag skulle boka Singapore-biljett för några månader sedan så fick jag upp ett bra pris, misstänkt bra pris, med Expedia. De visade dock inte bokningsklass. Ringde och fick tala med en helt ointresserad snubbe på Expedias kundtjänst. Han förstod inte vad jag menade med bokningsklass, fick helt onödig information om att han reste själv aldrig i business och sedan påstod han att det bara finns en bokningsklass i business, C. Slutade med att jag lämnade feedback på Expedias hemsida, bokade på Singapore Airlines hemsida. Något dyrare men nu vet jag vad jag får... ;)

Toppen